10 תשובות
לא.
לאא מהה
לא
לא
זה נראה כמו גניבה אם זה לתוך שקית.
אין בעייה, זה טסטר. אם הם לא היו רוצים שיקחו, הם לא היו שמים. הם מודעים לזה שלוקחים.
לא אבל למה לא פשוט לקנות
אם זה מהדוגמיות אז לא
אנונימית
שואל השאלה:
^^כי אני צריכה ממש טיפונת וחד פעמי אז אין לי טעם לקנות בקבוק שלם
^^כי אני צריכה ממש טיפונת וחד פעמי אז אין לי טעם לקנות בקבוק שלם
אנונימית
כן זה גזל
באותו הנושא: