5 תשובות
כן סרט טוב אבלל
סבבה כזה
ואיי סרט מעולה
קצת מפחיד כי בסוף הסרט היה רשום מבוסס על סיפור אמיתי
אז על אחריותך(:
אני לא כל כך מפחדת מסרטי אימה אבל אני חושבת שהוא די מפחיד, הסרט גם בכללי מאוד מעניין אז כדי לצפות
קצת מפחיד. אבל סרט טובב
לדעתי השני הכי טוב