5 תשובות
כן סרט טוב אבלל
סבבה כזה
ואיי סרט מעולה
קצת מפחיד כי בסוף הסרט היה רשום מבוסס על סיפור אמיתי
אז על אחריותך(:
קצת מפחיד כי בסוף הסרט היה רשום מבוסס על סיפור אמיתי
אז על אחריותך(:
אני לא כל כך מפחדת מסרטי אימה אבל אני חושבת שהוא די מפחיד, הסרט גם בכללי מאוד מעניין אז כדי לצפות
קצת מפחיד. אבל סרט טובב
לדעתי השני הכי טוב
לדעתי השני הכי טוב