8 תשובות
שואל השאלה:
אני עוד מעט בת 17
אנונימית
תקראיי, הסופרת ישראלית והספר כזה כל המוסד, קיצר מדהים
הספר בסדר
ספר (כאילו סדרה) מדהיםםם!!
עם מלא מסרים ממש יפים וגם העובדה שזה במקור בעברית ממש ממש מוסיף! מדברים גם מלאא על הצבא וכל זה.. אני ממש ממש אהבתי, ממליצה! (וכן אני יודעת שזה לא לגיל שלי אבל לא אכפת לי אני אוהבת את זה ממש וזה ממש יפהה! חחחח)
שואל השאלה:
אז שווה קריאה? איך הדמויות שם? ומי הדמות הכי טובה?
אנונימית
כן, ממליצה מעל 16+
ספר מדהים