4 תשובות
שואל השאלה:
איך אני בוחר את כל האובייקטים חח
איך אני בוחר את כל האובייקטים חח
אנונימי
שואל השאלה:
איפה בדיוק? האפשרויות שמופיעות זה "מחשב זה" "הוסף מיקום" ו"עיון"
איפה בדיוק? האפשרויות שמופיעות זה "מחשב זה" "הוסף מיקום" ו"עיון"
אנונימי
תבחר את כל האובייקטים, תעשה קליק ימני ותבחר את האופציה "קבץ את הכל".
אחר כך שוב קליק ימני על זה ותעשה שמירה על המחשב
אחר כך שוב קליק ימני על זה ותעשה שמירה על המחשב
כשאתה שומר את הקובץ בשמירה בשם,
מתחת לאפשרות לכצוב איך לקרוא לקובץ
יש אצ האפשרות איך לשמור את הקובץ
תשמור כpng
אתה יכול לעשות גם צילום מסך של החלק הזה ספציפית
מתחת לאפשרות לכצוב איך לקרוא לקובץ
יש אצ האפשרות איך לשמור את הקובץ
תשמור כpng
אתה יכול לעשות גם צילום מסך של החלק הזה ספציפית
באותו הנושא: