7 תשובות
אי אפשר להסביר אהבה :ן
אהבה מסנוורת
אנונימי
הם לא יודעים שהם רעילים..
אנונימית
אהבה...
זה נהסבר היחיד..
זה נהסבר היחיד..
אנונימית
אני אוהבת אנשים רעילים בגלל הסביבה שההורים הגרושים שלי אילצו אותי לפגוש.
ככ הרבה בני זוג היה לכל אחד כל אחד יותר רעיל מהשני חצי מהם בכלא בכלל
אז לא כזה הכרתי משהו אחר
ככ הרבה בני זוג היה לכל אחד כל אחד יותר רעיל מהשני חצי מהם בכלא בכלל
אז לא כזה הכרתי משהו אחר
אנונימית
מעדיפים להכחיש מאשר להשאר לבד, ברוב הפעמים
יש משהו. שמושך אותך בזה בגלל שזה אתגר, כשמשהו מרגיש קשה יותר או בלתי-אפשרי הוא יראה נחשק.. כי אם השגת אותו כביכול זכית בפרס