5 תשובות
תטוסי לאוסטרליה
תעשי מסיבת אופוריה זה נדיר אני עושה עם חברה שלי
פיקניק ערב עם מלא מלא אורות
שואל השאלה:
אני גרה בחור בלי מקום אז בדרך כלל עושים את זה בחצר של אותו בנאדם וזה מסיבה מעורבת אז צריכים להתחשב גם בזה