5 תשובות
תטוסי לאוסטרליה
תעשי מסיבת אופוריה זה נדיר אני עושה עם חברה שלי
מסיבת ניאון
פיקניק ערב עם מלא מלא אורות
שואל השאלה:
אני גרה בחור בלי מקום אז בדרך כלל עושים את זה בחצר של אותו בנאדם וזה מסיבה מעורבת אז צריכים להתחשב גם בזה
אני גרה בחור בלי מקום אז בדרך כלל עושים את זה בחצר של אותו בנאדם וזה מסיבה מעורבת אז צריכים להתחשב גם בזה
באותו הנושא: