6 תשובות
זה כבר לא כמו פעם
שואל השאלה:
ברור שכן יש לי חברה שנולדה באתיופיה והיא לא יודעת בת כמה היא באמת
אנונימית
אז בת כמה היא מספרת שהיא
שואל השאלה:
היא בכיתה יא
אנונימית
סבא שלי בחר תאריך שהוא בערך הגיל שלו וזה מה שכתבו בת.ז.
גם עם הערבים שנולדו בלי רישום זה ככה
הם נותנים תאריך שקרוב למתי שהם נולדו, או תאריך משוער, וזה מה שרשום להם ברישום אחרי זה