6 תשובות
דברי עם הרופא
גם לי זה קרה ממש לפניי שהייתי צריכה להוריד והיא אמרה לי שלא צריך לסדר את הקוביה
תחכי זה עוד שבועיים זה לא נורא
^^^אני חושב שזה תלוי בקובייה
בחודש הראשון נפלו שתי הקוביות האחרונות בלסת התחתונה ולא שמו לי אותם עוד פעם אמרו לי שזה לא משפיע
כדאי לך לדבר עם הרופא הוא ימליץ
שואל השאלה:
זה הקוביה האחרונה מצד ימין למעלה
אנונימית