8 תשובות
ממשיך כרגיל. אני בטוח במאה אחוז שהיא פשוט לא חשבה על זה באותו רגע לא ממקום שאת לא חשובה לה
חחח איזה אמא גן כן..
נשמעת מניפולטיבית לא יודע למה
נשמעת מניפולטיבית לא יודע למה
אממ, אל תקחי ללב.
היא פשוט הייתה היסטרית וכנראה היא ממש פחדה עליו, ברור שלא צריך לשכוח גם ממך אבל כנראה היא לא חשבה באותו הרגע. אני בטוח שאכפת לה גם ממך.
היא פשוט הייתה היסטרית וכנראה היא ממש פחדה עליו, ברור שלא צריך לשכוח גם ממך אבל כנראה היא לא חשבה באותו הרגע. אני בטוח שאכפת לה גם ממך.
שואל השאלה:
זאת לא פעם ראשונה שהיא "שוכחת" לציין. פשוט חשבתי שבמקרה של סכנת חיים אמיתית זה לא יקרה שוב.
ואם היא כזאת חסרת טאקט שהיא אומרת את זה מולי אני לא יודעת אם להמשיך לשמור על קשר עם משפחה כזאת. מגיע לי שידאגו לי ושארגיש חשובה לא פחות ממנו.
זאת לא פעם ראשונה שהיא "שוכחת" לציין. פשוט חשבתי שבמקרה של סכנת חיים אמיתית זה לא יקרה שוב.
ואם היא כזאת חסרת טאקט שהיא אומרת את זה מולי אני לא יודעת אם להמשיך לשמור על קשר עם משפחה כזאת. מגיע לי שידאגו לי ושארגיש חשובה לא פחות ממנו.
אנונימי
היא נשמעת לי אחת המגעילות
אבל את לא הבת שלה למה את שואלת מה אנמ לא הבת שלה
אל תקחי את זה אישית. ככה זה, לאמא אכפת רק מהילדים שלה ועצמה. לפעמים לעצמה יותר מלילדים.
לא יודעת אני לא בקשר עם הסבתא בצד אבא שלי כי יש שם המון חרא ובולשיט אז אין לי ככ מה להגיד .
אני לא מכירה אותך ודואגת לך אהובה
אני לא מכירה אותך ודואגת לך אהובה
אנונימית
באותו הנושא: