התחברות הרשמה

חרדל עם עמבה בפיתה זה טעים?

28 במאי 2022, 01:38
חרדלעמבהפיתהטעים    
7 תשובות
לא.
A
Apparently Ilan
כן
R
Rinm(:
כן
R
Rinm(:
כן
R
Rinm(:
ושוב פעם כן
R
Rinm(:
אומייגד שמת רקע כמו הרקע שלי בטלפון
R
Rinm(:
ואו
R
Rinm(:
באותו הנושא:
כאילו באמת יש אנשים שלא אוהבים חרדל? עמבה?
חרדל או עמבה?
טעמתם פעם חרדל עם עמבה? טעים?
דקל וקנין אוהב חרדל עם עמבה?
חרדל ועמבה בפיתה זה טעים? אני רעב וזה מה שיש במקרר
אכלתם פעם חרדל עם עמבה? כדאי לנסות?
סניידרס צ'דר טעים? או דבש חרדל יותר טעים
פיתה עם חטיף צ'יטוס,מיונז וחרדל זה נשמע לכם טעים?
היי אני אתיופית ותמיד יש תסטיגמה עלינו שאנחנו אוכלים עמבה ויש לנו ריח מהפה של עמבה
בנות נכון שלאפה עם עמבה ושום זה טעים?
גלידה עם עמבה זה טעים?