7 תשובות
היא יכולה
בונוס זה תוספת ציון, זה לא חלק מהציון
שואל השאלה:
נכון, אבל עשיתי אותו עם עוד מישהי והיא קיבלה ציון, בנוסף כל מי שטרח ועשה את הבונוס בכיתה קיבל אותן ורק אני ועוד מישהי שעשינו מועד ב לא קיבלנו
אנונימי
אז תדבר עם המחנכת שלך, אם היית חולה אז היא צריכה לתת לך את הבונוס
אלא אם נכשלת בו
שואל השאלה:
לא נכשלתי , זה היה בונוס שאם עשית אתה מקבל נקודות ואם לא אז לא.ומי שעשיתי איתנ קיבלה.
לגבי לדבר עם המחנכת הוא אחד מהמחנכים.
אנונימי
שואל השאלה:
ולא החלטתי להיות חולה
אנונימי
שואל השאלה:
לא הסברתי את עצמי נכון, עשיתי עם עוד מישהי את הבונוס והיא קיבלה את הבונוס ואני לא, ואני חושב שזה לא הגיוני שבגלל שלא יכלתי לקום מהמיטה הוא צריך להוריד ציון, וזה לא שקיבלתי 100 שהבונוס לא היה מוסיף
אנונימי
היא קיבלה *ציון* לא הבונוס
וכן זה הגיוני יש מורים שגם מורידים ציון (ציון רגיל, לא בונוס) מהמבחן עצמו או מהעבודה כי זה מועד ב'