4 תשובות
או חסרת כיוון או אשת אשכולות:)
שאני לא משעממת ושאני חכמה
כי אני כמוך
אני מאפרת אבל אני אוהבת לדעת לעשות הכל
אין בהכרח משהו רע בלהיות חסרת כיוון.
הייתי חושבת שהיא עסוקה, עם הרבה תחביבים, משקיע. אולי לא סגורה על עצמה עד הסוף, אבל זה בסדר גמור.
לא, הייתי חושבת שכל הכבוד לה
xm1