4 תשובות
הדבר היחידי שאני קוראת כרגע בוובטון...
זה רומנטיקה/קומדיה 0-0
למרות שיש אחד פעולה וhorror
אני רשומה לאיזה 50 וובטונים
כן... משעמם לי...

ולגבי הvixen: nyc זה נחמד
כאילו ה3 פרקים הראשונים אחלה
אני נרשמתי
לא, לא התחלתי, מומלץ?
זה נחמד כן
שואל השאלה:
^זה רק התחיל אבל בינתיים זה ממש נחמד אז ממליצה!