7 תשובות
שואל השאלה:
אבל יש הבדל לענות בדיליי ענק
לבין לסנן במשך כמה חודשים פשוט נתקתי את הקשר
אנונימית
תכתבי לו שאת מצטערת על זה
שואל השאלה:
התשובה למעלה הייתה ליונתן770 לא עליך אנונימי

אם אני ישלח לו הודעה בסגנון של היי מה קורה ואם הוא יענה אז אני יכתוב שמצטערת שנעלתי אז אתם חושבים שהוא יזרום בשיחה ויתנהג כיאלו כלום לא קרה או שהוא בטח יכעס עלי ויענה יבש?
אנונימית
זה תלוי בבן אדם שהוא, יש כאלה שידברו איתך ויש כאלה שיפגעו ממש
תשלחי לו, גםאני לפעמים עונה בדיליי ענקי, זה קורה יש אנשים שהפרצוף שלהם נמצא בעוד מקומות חוץ מהטלפון, אני מקווה שהוא יבין שיהיה בהצלחה
לא הייתי מסנן.
אבל שווה לנסות