7 תשובות
לא ההורים שלי זה בטוח
אוי לא.
אוי לא!
מה מצחיק? שאין לי ככ חברים.. אז אין לי מי שיעזוב אותי :)
ומשפחה? נע.. מעט מאוד אנשים שמבינים אותי... ככה ש...
אוי לא!
מה מצחיק? שאין לי ככ חברים.. אז אין לי מי שיעזוב אותי :)
ומשפחה? נע.. מעט מאוד אנשים שמבינים אותי... ככה ש...
אך אחד, גם אני הייתי מנתקת קשר עם עצמי.
אף אחד?
אין לי חברים אבל המשפחה הייתה נשארת במידה מסוימת בעצם אפילו לא היו נשארים
כולם, חח, לאף אחד לא אכפת מכמה שאלות ששאלתי של "כדאי לי ללכת עם חולצה שרשום עלייה..." חח, אפילו הראתי להם
לא בנות זה בטוח
באותו הנושא: