12 תשובות
לא
לדעתי כן.
חחח לא.
יש לי 6 ואני בת 17.
הכל תלוי באיך שאת מתייחסת לזה, ברצינות?
לא ממהרת לעשות?
לא רודפת אחרי "מודה"?
אז הכל טוב.
יש לי 6 ואני בת 17.
הכל תלוי באיך שאת מתייחסת לזה, ברצינות?
לא ממהרת לעשות?
לא רודפת אחרי "מודה"?
אז הכל טוב.
לא
לא, קעקועים זה נהיה משהו מאוד מובן בחברה שלנו ומאוד יפה. אם אתה רוצה להתקעקע תעשה את זה
את בת או בן תלוי
לפי דעתי זה מאוד יפה ומושך לשתי המינים רק תלוי אם את נראת ערבית או פרחה ברגיל ואז זה בכלל מוריד
אנונימית
לא ואם את רוצה אני יכולה להמליץ לך על מקום
שואל השאלה:
איזה מקום?
איזה מקום?
אנונימית
inkoholeek זה האינטגרם שלה
אני גם בת 16 ויש לי 2 קעקועים, הכל בסדר. תעשי מה שבא לך
באותו הנושא: