11 תשובות
טלגרם! יאללה נמחק את הוואטסאפ.
טלגרם
ווצאפ
ווצאפ.. לכולם יש
שואל השאלה:
למה אז משתמשים בווטצאפ אם טלגרם יותר טוב?
למה אז משתמשים בווטצאפ אם טלגרם יותר טוב?
אנונימי
כי התרגלנו, אבל תראה, בזכותך מחקתי עכשיו את וואטספ
שואל השאלה:
אני מדהים אין צורך להודות לי
אני מדהים אין צורך להודות לי
אנונימי
אתה סביר מינוס, לא לעוף.
שואל השאלה:
אני אחליק לך את זה הפעם כי זה מקנאה
אני אחליק לך את זה הפעם כי זה מקנאה
אנונימי
עלית עליי.
טלגרם
באותו הנושא: