60 תשובות
אתה מטומטם.
שואל השאלה:
לפי אנשים דתיים הדבר הכי טהור ביקום זה אלוהים אז למה שהם לא יהפכו להיות אלוהים בעצמם ואז לא אהיו צריכים להתפלל לאלוהים היהודי?! למה יש להם צורך גדול שאהיה מעליהם אלוהים יהודי שיחלק להם הוראות?? למה שהם לא יהפכו להיות אלוהים של עצמכם???
לפי אנשים דתיים הדבר הכי טהור ביקום זה אלוהים אז למה שהם לא יהפכו להיות אלוהים בעצמם ואז לא אהיו צריכים להתפלל לאלוהים היהודי?! למה יש להם צורך גדול שאהיה מעליהם אלוהים יהודי שיחלק להם הוראות?? למה שהם לא יהפכו להיות אלוהים של עצמכם???
אנונימי
מה
שואל השאלה:
מישהי משהי
למה אנשים דתיים צריכים אלוהים יהודי שאהיה אחראי עליהם?? מה ההגיון פה תסבירי לי
מישהי משהי
למה אנשים דתיים צריכים אלוהים יהודי שאהיה אחראי עליהם?? מה ההגיון פה תסבירי לי
אנונימי
אלוקים יצר את העולם הזה, אלוקים יצר אותי- איך אני אהפוך להיות הוא?
ושוב- הוא ישות.. אי אפשר להפוך לישות
ושוב- הוא ישות.. אי אפשר להפוך לישות
אני לא יודעת מה להגיד זה מטומטם מדי..
אנונימית
שואל השאלה:
מישהי משהי
אפשר להפוך להיות אלוהים במסגרת היכולות שהוא נתן לנו, גם אם לא נצליח להיות אלוהים זה אמור להדהד לנו בראש שמטרה שלנו להפוך להיות אלוהים עצמנו במקום שאיהיה אלוהים יהודי מעלינו
מישהי משהי
אפשר להפוך להיות אלוהים במסגרת היכולות שהוא נתן לנו, גם אם לא נצליח להיות אלוהים זה אמור להדהד לנו בראש שמטרה שלנו להפוך להיות אלוהים עצמנו במקום שאיהיה אלוהים יהודי מעלינו
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
תודה רבה על התשובה שלך, למה את חושבת זה מטומטם?? זה מסקרן אותי
אנונימית
תודה רבה על התשובה שלך, למה את חושבת זה מטומטם?? זה מסקרן אותי
אנונימי
וואי אתה לא הבנת את הקטע של ה'
תלמד קצת ותחזור אלינו
תלמד קצת ותחזור אלינו
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אני מבין טוב את הטקע של השם מנסה לתת לדתיים חשיבה חדשה בנושא אלוהים
אנונימית
אני מבין טוב את הטקע של השם מנסה לתת לדתיים חשיבה חדשה בנושא אלוהים
אנונימי
אחי דיי לשחק אותה מפגר בחייאת
כי זה לא אפשרי
זה לא הגיוני
זה כמו שאני אשאל אותך 'למה שלא תהפוך לכלב' זה לא הגיוני כי אתה בנאדם וכלב זה חיה
זה לא הגיוני
זה כמו שאני אשאל אותך 'למה שלא תהפוך לכלב' זה לא הגיוני כי אתה בנאדם וכלב זה חיה
אנונימית
זו לא חשיבה חדשה כי אין בה הגיון
אם היית נותן לי זווית ראייה אחרת זה לא היה משנה אצלי משהו אבל בכיף, פשוט לא הבאת לי שום חשיבה הגיונית או דרך שאוכל להסתכל על השאלה הזו בצורה אפשרית
אם היית נותן לי זווית ראייה אחרת זה לא היה משנה אצלי משהו אבל בכיף, פשוט לא הבאת לי שום חשיבה הגיונית או דרך שאוכל להסתכל על השאלה הזו בצורה אפשרית
שואל השאלה:
משהו קריא
אני אומר דברים חכמים בגלל זה אתם מגיבים ככה, תחשבו בהיגון אלוהים היהודי הוא הדבר הכי טהור ביקום אז שדתיים יהפכו להיות אלוהים יהודי ונגמר הסיפור למה הם צריכים שתיהיה דמות חזקה שתתן להם הוראות????????
משהו קריא
אני אומר דברים חכמים בגלל זה אתם מגיבים ככה, תחשבו בהיגון אלוהים היהודי הוא הדבר הכי טהור ביקום אז שדתיים יהפכו להיות אלוהים יהודי ונגמר הסיפור למה הם צריכים שתיהיה דמות חזקה שתתן להם הוראות????????
אנונימי
בדיוק מה שאנונימית אמרה
אי אפשר להפוך לאלוקים, אלוקים הוא ישות וכמו שאתה לא יכול להפוך לשד אנשים לא יכולים להפוך לישות
כי אי אפשר להפוך להיות אלוקים. זה חלק מהקטע...
שואל השאלה:
משהו קריא
ברור שכלב לא להיות להפוך להיות אדם, לפחות הכלב יאמץ לו חשיבה חדשה שהוא אנסה להיות אלוהים במקום להיות כפוך להיות יהודי
משהו קריא
ברור שכלב לא להיות להפוך להיות אדם, לפחות הכלב יאמץ לו חשיבה חדשה שהוא אנסה להיות אלוהים במקום להיות כפוך להיות יהודי
אנונימי
אבל הוא לא בנאדם!!
הוא גם לא יהודי זה שהוא בחר בנו לא הופך אותו ליהודי, היהודי הראשון היה אברהם.
הוא גם לא יהודי זה שהוא בחר בנו לא הופך אותו ליהודי, היהודי הראשון היה אברהם.
אנונימית
שואל השאלה:
אני שואל ברצינות אנשים דתיים הם עד כדי כך תלויים באלוהים שלהם?? זה לא מתאים להם כי הם עשו הרבה נסיוניות להפוך להיות אנשים טובים זה אמור לתת להם חוזק נפשי שלא יפחדו להפוך להיות אלוהים בעצמם
אני שואל ברצינות אנשים דתיים הם עד כדי כך תלויים באלוהים שלהם?? זה לא מתאים להם כי הם עשו הרבה נסיוניות להפוך להיות אנשים טובים זה אמור לתת להם חוזק נפשי שלא יפחדו להפוך להיות אלוהים בעצמם
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
אני קורא לו אלוהים היהודי בשביל שתדעי למה אני מתכוון שאני מדבר על אלוהים מסויים
אנונימית
אני קורא לו אלוהים היהודי בשביל שתדעי למה אני מתכוון שאני מדבר על אלוהים מסויים
אנונימי
אי אפשר להגיד עליו שהוא יהודי כי זה כמו שאני אגיד שהספר הזה יהודי, הבית הזה יהודי, האוכל הזה יהודי
אנונימית
יש ה' אחד!!
אין אחד יהודי, אחד נוצרי, אחד מוסלמי ואחד לא יודעת מה.
זה אותו אחד, פשוט כל עם מאמין בו בצורה ובדרך שונה
אין אחד יהודי, אחד נוצרי, אחד מוסלמי ואחד לא יודעת מה.
זה אותו אחד, פשוט כל עם מאמין בו בצורה ובדרך שונה
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
את סתם תופסת אותי בקטנות, פשוט יותר נוח לקרוא לו אלוהים היהודי שתדעי למה אני מתכוון כי יכול להיות שאני מתכוון לאלוהים נוצרי לכי תדעי
אנונימית
את סתם תופסת אותי בקטנות, פשוט יותר נוח לקרוא לו אלוהים היהודי שתדעי למה אני מתכוון כי יכול להיות שאני מתכוון לאלוהים נוצרי לכי תדעי
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
אמרת משפט מאוד מעניין שכל אלוהים בדתות הם אותו אחד, תסבירי את המשפט למה את מתכוונת.. כיצד יש הרבה חוקים שונים בדתות שסותרים את עצמם??
אנונימית
אמרת משפט מאוד מעניין שכל אלוהים בדתות הם אותו אחד, תסבירי את המשפט למה את מתכוונת.. כיצד יש הרבה חוקים שונים בדתות שסותרים את עצמם??
אנונימי
וויתרתי.
מצטערת אני לא יכולה יותר. נשבר לי.
אתה פשוט אומר דברים כל כך מטומטמים אני לא יכולה עם זה
מצטערת אני לא יכולה יותר. נשבר לי.
אתה פשוט אומר דברים כל כך מטומטמים אני לא יכולה עם זה
אנונימית
תלמד קצת ותבין!!!
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
זה שאני אומר דברים מטומטמים מראה עד כמה אני אדם חכם ומשכיל כי הצלחתי לחשוב על דברים חדשים שאף אחד לא הצליח לחשוב עליהם בגלל זה אנשים מגיבים בהלם מוחלט עד רמה שזה לא נתפס להם במוח שלהם המשפט שאמרתי
אנונימית
זה שאני אומר דברים מטומטמים מראה עד כמה אני אדם חכם ומשכיל כי הצלחתי לחשוב על דברים חדשים שאף אחד לא הצליח לחשוב עליהם בגלל זה אנשים מגיבים בהלם מוחלט עד רמה שזה לא נתפס להם במוח שלהם המשפט שאמרתי
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
למה שאנשים אהיו כפופים לאלוהים יהודי במקום להיות אלוהים? מה הם
אנשים חלשים שצריכים דמות חזקה שתיהיה עליונה עליהם????????
אנונימית
למה שאנשים אהיו כפופים לאלוהים יהודי במקום להיות אלוהים? מה הם
אנשים חלשים שצריכים דמות חזקה שתיהיה עליונה עליהם????????
אנונימי
שואל השאלה:
oak+
לטעמי העליונה המטרה של הקיום עצמי שלנו זה להפוך להיות אלוהים בעצמנו
oak+
לטעמי העליונה המטרה של הקיום עצמי שלנו זה להפוך להיות אלוהים בעצמנו
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
למה שהילד צריך להיות אסיר תודה לנצח לאבא שלו?? אלוהים ברא אותי זה אומר שאני אסיר תודה שלנו לנצח נצחים?? מה אסור לי לחשוב אחרת מאלוהים?? עוד שאלה עמוקה המחשבות שאני חושב באות מעצמי או מהיכולות שאלוהים נתן לי??
אנונימית
למה שהילד צריך להיות אסיר תודה לנצח לאבא שלו?? אלוהים ברא אותי זה אומר שאני אסיר תודה שלנו לנצח נצחים?? מה אסור לי לחשוב אחרת מאלוהים?? עוד שאלה עמוקה המחשבות שאני חושב באות מעצמי או מהיכולות שאלוהים נתן לי??
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
מי נתן לילד יכולת לא לכבד או כן לכבד את אבא שלו?? הילד או אבא שלו? אם זה אבא הוא צריך לקחת בחשבון זה מה שאקרה
אנונימית
מי נתן לילד יכולת לא לכבד או כן לכבד את אבא שלו?? הילד או אבא שלו? אם זה אבא הוא צריך לקחת בחשבון זה מה שאקרה
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
תודה רבה אמרת לי שאת מישהי אחרת....
לכל אדם יש רצונות שונים בחיים כמו שאחד יש רצון להיות עורך דין ואחר יש רצון להיות עובד גינה ציבורית, עכשיו הילד של בורא עולם רוצה לפתח עצמאות משלו ולהתנתק ממנו למרות כל אהבה שלו כלפייו.. למה זה דבר פסול וכפוי טובה?????
אנונימית
תודה רבה אמרת לי שאת מישהי אחרת....
לכל אדם יש רצונות שונים בחיים כמו שאחד יש רצון להיות עורך דין ואחר יש רצון להיות עובד גינה ציבורית, עכשיו הילד של בורא עולם רוצה לפתח עצמאות משלו ולהתנתק ממנו למרות כל אהבה שלו כלפייו.. למה זה דבר פסול וכפוי טובה?????
אנונימי
אני האנונימית הראשונה ואני רק אומרת שרעיונות יש גם לאנשים לא משכילים, אבל בניגוד לאנשים משכילים שיש להם רעיונות טובים, להם אין.
תעשה לבד את החישוב של איזה צד אתה, זה לא כזה מסובך כי זה באמת אחד הדברים הכי סתומים ששמעתי.
יש דברים שהם לא הגיוניים, זה לא שלא רוצים לעשות אותם, הם לא הגיוניים.
ורק אנשים לא משכילים מביאים את הרעיונות האלה. והאנשים המשכילים, גם אם הם חשבו עליהם, הם מספיק חכמים בשביל לדעת לא לפרסם את הרעיון
תעשה לבד את החישוב של איזה צד אתה, זה לא כזה מסובך כי זה באמת אחד הדברים הכי סתומים ששמעתי.
יש דברים שהם לא הגיוניים, זה לא שלא רוצים לעשות אותם, הם לא הגיוניים.
ורק אנשים לא משכילים מביאים את הרעיונות האלה. והאנשים המשכילים, גם אם הם חשבו עליהם, הם מספיק חכמים בשביל לדעת לא לפרסם את הרעיון
אנונימית
תרצה עד מחר להפוך לאלוקים זה לא משהו שהולך לקרות חחח
כמה פעמים אמרתי לך לעזוב את הפילוסופיה מתי תקשיב...
כמה פעמים אמרתי לך לעזוב את הפילוסופיה מתי תקשיב...
גם הזה של טסלה הוא הכי עשיר אז תנסה להפוך את עצמך אליו נראה כמה תצליח
אחרי זה תנסה להפוך את עצמך לטוב בשחמט כמו מגנוס קרלסון והיקארו
אחרי שתתיאש תיזכור שהם בסך הכל בני אדם שזה כלום לעומת אלוקים
ושאתה לא יכול להפוך את עצמך אליו זו משאלה הזויה
מה כן יש לך חובה להידמות אליו כמה שאדם יכול, לכן אתה מחוייב לנהוג במידות טובות מכיוון שאלו המידות שלו
אחרי זה תנסה להפוך את עצמך לטוב בשחמט כמו מגנוס קרלסון והיקארו
אחרי שתתיאש תיזכור שהם בסך הכל בני אדם שזה כלום לעומת אלוקים
ושאתה לא יכול להפוך את עצמך אליו זו משאלה הזויה
מה כן יש לך חובה להידמות אליו כמה שאדם יכול, לכן אתה מחוייב לנהוג במידות טובות מכיוון שאלו המידות שלו
שואל השאלה:
compass
אני יכול להפוך להיות אלוקים מבחינת השקפת עולם, כי ברור במעשים אי אפשר, לטעמי אלוהים במעשים במצב נטרלי הוא לא באמת עושה שום דבר הוא פשוט מקומו של עולם של כל הדברים הוא הווה שלהם... אני יכול להשיג את השכל שיש לבורא עולם... מסר שלי שדתיים יצאו מהקופסא ויבינו שעדיף להם לנסות להפוך את עצמם לאלוהים במקום ללכת אחרי הדת שלו
compass
אני יכול להפוך להיות אלוקים מבחינת השקפת עולם, כי ברור במעשים אי אפשר, לטעמי אלוהים במעשים במצב נטרלי הוא לא באמת עושה שום דבר הוא פשוט מקומו של עולם של כל הדברים הוא הווה שלהם... אני יכול להשיג את השכל שיש לבורא עולם... מסר שלי שדתיים יצאו מהקופסא ויבינו שעדיף להם לנסות להפוך את עצמם לאלוהים במקום ללכת אחרי הדת שלו
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
את מגזימה לקחת את זה רחוק מדי ברור שאין לי יכולת לברוא עולם אבל יש לי יכולת לאמץ לי תפוסי חשיבה כמו שלו אולי זה ישפיע עליי רוחנית מבחינת מעשים פיזיים שהם מאורים עם אור אלוקי
אנונימית
את מגזימה לקחת את זה רחוק מדי ברור שאין לי יכולת לברוא עולם אבל יש לי יכולת לאמץ לי תפוסי חשיבה כמו שלו אולי זה ישפיע עליי רוחנית מבחינת מעשים פיזיים שהם מאורים עם אור אלוקי
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
אלוהים מוגבל בגלל שהוא לא יכול להיות מוגבל.....
אני כן יכול לאמץ חשיבה כמו של אלוהים, תחשבי אני הגורם הראשון שתמיד היה קיים נצח נצחים, אני שואל את עצמי מה באלי לעשות עם עצמי רק אני קיים נראה שאני בודד לגמרי אולי כדאי לי לברוא מיליון עולומות כדי לחקור את עצמי
אנונימית
אלוהים מוגבל בגלל שהוא לא יכול להיות מוגבל.....
אני כן יכול לאמץ חשיבה כמו של אלוהים, תחשבי אני הגורם הראשון שתמיד היה קיים נצח נצחים, אני שואל את עצמי מה באלי לעשות עם עצמי רק אני קיים נראה שאני בודד לגמרי אולי כדאי לי לברוא מיליון עולומות כדי לחקור את עצמי
אנונימי
אני האנונימית שרבה איתך חצי מהזמן, לא זאת שכתבה את שתי התשובות האחרונות, ואתה שומע מה אתה אומר??
אתה רואה מה אתה כותב? אני ממש מקווה שלא כי זה מוציא אותך ממש לא טוב..
אני מסכימה עם האנונימית השנייה, אתה מנסה לצאת עמוק וחכם אבל אתה יוצא ההפך מזה. אתה אומר פה דברים לא הגיוניים
אתה רואה מה אתה כותב? אני ממש מקווה שלא כי זה מוציא אותך ממש לא טוב..
אני מסכימה עם האנונימית השנייה, אתה מנסה לצאת עמוק וחכם אבל אתה יוצא ההפך מזה. אתה אומר פה דברים לא הגיוניים
אנונימית
אז אתה לא יודע מה זה אלוקים לכן אתה חושב שאתה יכול להפוך אליו
שואל השאלה:
זה כמו שאני אשאל אותך 'למה שלא תהפוך לכלב' זה לא הגיוני כי אתה בנאדם וכלב זה חיה
סבבה יש בזה משהו... כלב יש לו חשיבה עצמית שאנסה לחקות את עצמו להיות אלוהים יהודי, לפחות הוא הבין שצריך לשחרר להיות כפוך לאלוהים יהודי
זה כמו שאני אשאל אותך 'למה שלא תהפוך לכלב' זה לא הגיוני כי אתה בנאדם וכלב זה חיה
סבבה יש בזה משהו... כלב יש לו חשיבה עצמית שאנסה לחקות את עצמו להיות אלוהים יהודי, לפחות הוא הבין שצריך לשחרר להיות כפוך לאלוהים יהודי
אנונימי
אני אפילו לא מתכוונת להתווכח איתך. אם כל כך לא היה אכפת לך מאלוקים היית מפסיק לשאול שאלות מטומטמות.
סתם שאלה אתה דתי?
כנראה שלא נכון?
כנראה שלא נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
אני לא בנאדם דתי, למה את בתור דתייה רוצה להיות כפופה לחוקים בתורה במקום לנסות איך שהוא לאמץ לעצמך דפוסי חשיבה של אלוקים? גם השיקולים שלך לעשות מעשים שיקולים זהים של אלוקים בכבודו ובעצמו
אנונימית
אני לא בנאדם דתי, למה את בתור דתייה רוצה להיות כפופה לחוקים בתורה במקום לנסות איך שהוא לאמץ לעצמך דפוסי חשיבה של אלוקים? גם השיקולים שלך לעשות מעשים שיקולים זהים של אלוקים בכבודו ובעצמו
אנונימי
אם אתה לא דתי אז תעזוב אותי בשקט כבר
עם השאלות המטומטמות שלך שיגעת אותי
המוח שלי נוזל בגללך סבבה?
אתה לא יכול להביא רעיון בנושא שאתה לא מבין בו
רוצה לשאול שאלה, בכיף, אבל להתעקש איתי עכשיו על משהו שאתה לא מבין בו, פחות.
שחרר כבר
עם השאלות המטומטמות שלך שיגעת אותי
המוח שלי נוזל בגללך סבבה?
אתה לא יכול להביא רעיון בנושא שאתה לא מבין בו
רוצה לשאול שאלה, בכיף, אבל להתעקש איתי עכשיו על משהו שאתה לא מבין בו, פחות.
שחרר כבר
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
נכון המוח שלי מוגבל!!! אז למה זה פג תוקף פאסה?? מוח מוגבל - פירוש הלשכות קטנות ומעפנות - לכן אין כל כך הרבה הפסד או רווח אם דתיים ינסו לאמץ חשיבה של אלוקים.... גם ככה אני ילד עצמאי יש לי מוח של אדם עם פיגור שכלי למה שלא אנסה להפוך את עצמי להיות אלוקים גם ככה אין לזה הרבה שלכות משמעותיות לפה או לפה מבינה אותי????????????????
אנונימית
נכון המוח שלי מוגבל!!! אז למה זה פג תוקף פאסה?? מוח מוגבל - פירוש הלשכות קטנות ומעפנות - לכן אין כל כך הרבה הפסד או רווח אם דתיים ינסו לאמץ חשיבה של אלוקים.... גם ככה אני ילד עצמאי יש לי מוח של אדם עם פיגור שכלי למה שלא אנסה להפוך את עצמי להיות אלוקים גם ככה אין לזה הרבה שלכות משמעותיות לפה או לפה מבינה אותי????????????????
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
את גם ככה לא באמת שולטת בחירות שלך ובלשכות שלהם, לגבי מה שאמרת שאני לא מבין בנושא אשמח מאוד אם תנסי להסביר לי למה
אנונימית
את גם ככה לא באמת שולטת בחירות שלך ובלשכות שלהם, לגבי מה שאמרת שאני לא מבין בנושא אשמח מאוד אם תנסי להסביר לי למה
אנונימי
מה לא שולטת בבחירות שלי?! אני שולטת בבחירות והשלכות של המעשים שלי!
אתה לא מבין, אני מחליטה אם לעשות משהו, לא ה'! אני! הוא נתן לנו את זכות הבחירה
אני בוחרת לענות לך למרות שזאת שאלה מטומטמת ואתה מחרפן אותי ברמה מוגזמת
די כבר להתעקש על משהו בנושא שאתה לא מבין בו!!
אתה לא מבין, אני מחליטה אם לעשות משהו, לא ה'! אני! הוא נתן לנו את זכות הבחירה
אני בוחרת לענות לך למרות שזאת שאלה מטומטמת ואתה מחרפן אותי ברמה מוגזמת
די כבר להתעקש על משהו בנושא שאתה לא מבין בו!!
אנונימית
^^חחח לפחות מישהו מסכים איתי, הבנאדם לא מבין הוא חי בעולם אחר זה מצחיק ומשגע אותי בו זמנית
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית
את לא בוחרת כלום כי את כמו רובוט שצרו אותו במעבדה הוא פשוט כפוך לזכות בחירה של עצמו בלי יכול לתנגד, לדוגמא האם את יכולה לא לבוחר בחירה אישית שלך?? כן או לא...
אנונימית
את לא בוחרת כלום כי את כמו רובוט שצרו אותו במעבדה הוא פשוט כפוך לזכות בחירה של עצמו בלי יכול לתנגד, לדוגמא האם את יכולה לא לבוחר בחירה אישית שלך?? כן או לא...
אנונימי
חמוד אתה לא תקרא לי רובוט אני יותר בנאדם ממך אוקי?
לפחות לי יש מחשבות הגיוניות בניגוד למישהו פה..
אני מחליטה על ההחלטות שלי, ואם לעשות משהו מסוים, אם לא הבנת את זה זה בעיה שלך
ואם אני הייתי ה' היית מת מזמן אני מבטיחה לך
לפחות לי יש מחשבות הגיוניות בניגוד למישהו פה..
אני מחליטה על ההחלטות שלי, ואם לעשות משהו מסוים, אם לא הבנת את זה זה בעיה שלך
ואם אני הייתי ה' היית מת מזמן אני מבטיחה לך
אנונימית
שואל השאלה:
יופי אם היית אלוקים למה שתתני תרחיש קיצוני לקרות שאני אמרוד בך ואז תהרגי אותי??? את הרי יודעת הכל.... כלומר נותנת לאנשים כמו היטלר לעשות שואה למרות שאת יודע זה תקרה וזה איהיה אסון נוראי
יופי אם היית אלוקים למה שתתני תרחיש קיצוני לקרות שאני אמרוד בך ואז תהרגי אותי??? את הרי יודעת הכל.... כלומר נותנת לאנשים כמו היטלר לעשות שואה למרות שאת יודע זה תקרה וזה איהיה אסון נוראי
אנונימי
שואל השאלה:
כן. יש לנו את היכולת לבחור מעצמינו בכל דבר שאנחנו עושים, בשונה מרובוט...
היודע מה נבחר בסופו של דבר אבל זה לא נוגד את הבחירה החופשית שלנו
נכון אלוקים יודע מה כל אדם אבחר, האם בחירה שאדם בוחר יכולות לחרוג מהדיעה אלוקים?? הכוונה אם אדם מסוגל לבחור בחירה שאלוקים לא יודע זאת
כן. יש לנו את היכולת לבחור מעצמינו בכל דבר שאנחנו עושים, בשונה מרובוט...
היודע מה נבחר בסופו של דבר אבל זה לא נוגד את הבחירה החופשית שלנו
נכון אלוקים יודע מה כל אדם אבחר, האם בחירה שאדם בוחר יכולות לחרוג מהדיעה אלוקים?? הכוונה אם אדם מסוגל לבחור בחירה שאלוקים לא יודע זאת
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימית
סבבה אז לא חושבת שאנחנו לא באמת מכתיבים לעצמנו את החיים על פי בחירה שלנו?? הגורם האמיתי שמכתיב לנו את החיים מאוחרי הקלעים זה בורא עולם.. הרי אמרת שאדם לא יכול לבחור דברים שאלוהים לא יודע... יש פה סוג של מחוייב המציאות מצד הידיעה של אלוקים כלפיי בחירות שלנו
אנונימית
סבבה אז לא חושבת שאנחנו לא באמת מכתיבים לעצמנו את החיים על פי בחירה שלנו?? הגורם האמיתי שמכתיב לנו את החיים מאוחרי הקלעים זה בורא עולם.. הרי אמרת שאדם לא יכול לבחור דברים שאלוהים לא יודע... יש פה סוג של מחוייב המציאות מצד הידיעה של אלוקים כלפיי בחירות שלנו
אנונימי
שואל השאלה:
compass
אני רק משתמש בהגיון פשוט איך אלוהים הוא הדבר הכי טהור שאנשים דתיים יהפכו את עצמם לאלוהים במקום להקשיב לחוקים שיש ביהדות
compass
אני רק משתמש בהגיון פשוט איך אלוהים הוא הדבר הכי טהור שאנשים דתיים יהפכו את עצמם לאלוהים במקום להקשיב לחוקים שיש ביהדות
אנונימי
שואל השאלה:
ברור שאתם לא יכולים לברוא עולם או להחיות מתים מבית קברות, אבל לפחות מבחינת תודעה אישית שלכם תהפוכו להיות אלוהים וגם המעשים שאתה בוחרים לעשות בכל רגע זה זהים לשיקולים של אלוהים...
ברור שאתם לא יכולים לברוא עולם או להחיות מתים מבית קברות, אבל לפחות מבחינת תודעה אישית שלכם תהפוכו להיות אלוהים וגם המעשים שאתה בוחרים לעשות בכל רגע זה זהים לשיקולים של אלוהים...
אנונימי
שואל השאלה:
compass
ושתיי אנונימית
התגובה הזאת מופנת לכולכם, תחשבו בצורת יוצא דופן אתם בתור יצורים מוגבלים יודעים בוודאות שאלוהי זה הדבר הכי טהור ביקום, למה שלא תנסו בסגרת היכולות המוגבלות שלכם להפוך להיות אלוהים בכבודו בעצמו בעצמכם רשמית מקורית??????? אתם רוצים ללכת לפי הדת שלו אולי זה נסיון בורא עולם בודק אותכם אם תצאו חכמים ותרצו להיות כמוהו בלי כל החרטא של חוקים של תורה ומצוות??????
compass
ושתיי אנונימית
התגובה הזאת מופנת לכולכם, תחשבו בצורת יוצא דופן אתם בתור יצורים מוגבלים יודעים בוודאות שאלוהי זה הדבר הכי טהור ביקום, למה שלא תנסו בסגרת היכולות המוגבלות שלכם להפוך להיות אלוהים בכבודו בעצמו בעצמכם רשמית מקורית??????? אתם רוצים ללכת לפי הדת שלו אולי זה נסיון בורא עולם בודק אותכם אם תצאו חכמים ותרצו להיות כמוהו בלי כל החרטא של חוקים של תורה ומצוות??????
אנונימי
שואל השאלה:
^^לא הבנת את הטענה של עצמך לטעמי...
שאלתי אותך אם כל הבחירות שאדם בוחר הידיעה של אלוקים מכתיבה אותה?? כלומר מחייב שמה שאלוהים יודע אמור לקרות בלי קשר למה שאדם בוחר עצמו
^^לא הבנת את הטענה של עצמך לטעמי...
שאלתי אותך אם כל הבחירות שאדם בוחר הידיעה של אלוקים מכתיבה אותה?? כלומר מחייב שמה שאלוהים יודע אמור לקרות בלי קשר למה שאדם בוחר עצמו
אנונימי
שואל השאלה:
את לא ענית לי!!!!! האם הידיעה של אלוקים מחייב שזה מה שאדם אבחר כן או לא????? ברור שיש לי מוח מוגבל אני מסכים איתך
את לא ענית לי!!!!! האם הידיעה של אלוקים מחייב שזה מה שאדם אבחר כן או לא????? ברור שיש לי מוח מוגבל אני מסכים איתך
אנונימי
באותו הנושא: