7 תשובות
לא, זה לא נורמלי וזה אינפקציה
כנראה שזה אינפקציה, תחטאי במי מלח
שואל השאלה:
שאלתי את ההורים שלי גם להם יש גולות באזור איפה שיש עגיל, זה נורמלי, אבל זה לא עונה לי על למה החורים שלי נסתמו
אנונימית
לגבי הגולה, זה שיש להם גולה באיזור הנקב, לא בהכרח שזו אותה סיבה כמו אצלך
לגבי למה החורים נסתמו, כנראה בגלל שהנקב לא החלים לגמרי.

יש לי חורים ראשונים כבר קרוב ל18-19 שנה, ואני יכולה גם ללכת בלי עגילים שנתיים ולא נסתם
וחורים שניים שהם בני 6-7 שנים ואני יכולה ללכת בלי עגילים מלא זמן ולא נסתם.
אבל הליקס שהיה לי ולא החלים לגמרי ונאלצתי להוריד לגיוס, נסתם תוך שבוע.
גולה זה תסמין לאינפקציה, אין סיבה אחרת שתהיה גולה אלא אם כן זה פצעון ספציפית באיזור.

לשאלתך השנייה, הסיבה שזה נסתם היא מפני שחורים של פירסינג אינם טבעיים. מה שמשאיר אותם פתוח ונותן להם להחלים זה העצם הזר, שזה העגיל. ברגע שמוציאים אותו - אין מה שישמור על החור פתוח והוא נסתם.
שואל השאלה:
בסדר אבל אלה עגילים ראשונים רגילים, הורדתי ללילה אחד וכבר נסתם, אני אברר בכללי לגבי האינפקציה אבל אם באמת יש לי אותה יש מצב שהיא חוסמת לי את הכניסה?
אנונימית
זה לא משנה אם הם ראשונים או בסחוסים - זה עדיין לא נחשב לחור טבעי בגוף.

האינפקציה אכן יכולה לחסום את הכניסה אך לא לסתום אותה, אז היית שמה לב שזה פתוח. מה שכן, כמו שאמרתי, חור שנסתם זה בעצם הגוף שנכנס לתהליך החלמה, אז אינפקציה גורמת לגוף להחלים מהר יותר באיזור. אז זו עוד סיבה למה נסתם מהר.