2 תשובות
אחי פעם הייתי חרשן ברמה של לבזבז כסף והרבה
שיחקתי בזה מכיתה ד או לפני
עד כיתה ז שאז נכנס הפורטנייט
אוףף תקופות יפות
וואו נוסטלגיה אחי