7 תשובות
כן לערער
לערער? הטסט מצולם לא?
שואל השאלה:
מצלמים גם את ההגה?
מצלמים גם את ההגה?
אנונימית
תערערי ואגב הכל מצולם
זה מצולם
אם יש לך איך להוכיח שזה לא קרה וזו ההערה היחידה של הטסטר, תערער
אם זה לא קרה את חייבת לערער.
והכל מצולם
והכל מצולם
באותו הנושא: