7 תשובות
כן לערער
לערער? הטסט מצולם לא?
שואל השאלה:
מצלמים גם את ההגה?
אנונימית
תערערי ואגב הכל מצולם
אם יש לך איך להוכיח שזה לא קרה וזו ההערה היחידה של הטסטר, תערער
אם זה לא קרה את חייבת לערער.
והכל מצולם