8 תשובות
בערך חודש, חייב לפני המועד ב
חודש בערך
חודש משהו כזה
איך היה לכם?
איך היה לכם?
המועד ב ביולי נכון?
היה מזעזע
המורה שלי אמרה שבסוף אוגוסט כי זה לשון אז זה מלא זמן לבדוק כל מבחן
אבל לא יודעת אולי פחות באמת
אני מקווה שבחודש הקרוב כי מעניין אותי לדעת כמה קיבלתי (בטח כזה 80 ומשהו)
אבל לא יודעת אולי פחות באמת
אני מקווה שבחודש הקרוב כי מעניין אותי לדעת כמה קיבלתי (בטח כזה 80 ומשהו)
^^^ הלך סבבה חוץ מהסקירה וכמה טעויות מפגרות בצורות אבל זה עוד בקטנה הסקירה זה מה שידפוק לי את הציון למרות שהוא לא יהיה כזה גרוע לדעתי אבל אני אעשה מועד ב בכל זאת כי למה לא
שנה שעברה כשאני עשיתי, הביאו ציונים לפני מועד ב' (שבועיים לפני בערך)
באותו הנושא: