14 תשובות
שואל השאלה:
נדפקתי
נדפקתי
אנונימית
לא ממש.
תמיד אפשר לשפר אחרי התיכון, ואפשר גם לא ללכת ללמוד באוניברסיטה, זה לא תמיד מהלך חכם.
תמיד אפשר לשפר אחרי התיכון, ואפשר גם לא ללכת ללמוד באוניברסיטה, זה לא תמיד מהלך חכם.
שואל השאלה:
כימיה או ביולוגיה? אלו שני האופציות שלי
כימיה או ביולוגיה? אלו שני האופציות שלי
אנונימית
מה שאת מעדיפה.
אני אישית מעדיף כימיה, אבל חברים שלי בצד של ביולוגיה.
אני אישית מעדיף כימיה, אבל חברים שלי בצד של ביולוגיה.
שואל השאלה:
יש לך במקרה סיכומים לכימיה?
יש לך במקרה סיכומים לכימיה?
אנונימית
בטח.
יש גם באינטרנט סיכומים מעולים לכל המקצועות המדעיים בחינם.
יש גם באינטרנט סיכומים מעולים לכל המקצועות המדעיים בחינם.
שואל השאלה:
אני לא ככ מוצאת ספציפיים שאני צריכה..
יש לך של כיתה י? אני ממש אשמח
אני לא ככ מוצאת ספציפיים שאני צריכה..
יש לך של כיתה י? אני ממש אשמח
אנונימית
שואל השאלה:
אלא אם כן אתה מכיר אתרים שעוד לא ראיתי..
אלא אם כן אתה מכיר אתרים שעוד לא ראיתי..
אנונימית
אני מכיר בעיקר לכימיה, אז יש את כימיה ברשת.
אבל אני יודע שגם בגול יש מלא דברים.
אבל אני יודע שגם בגול יש מלא דברים.
גם.
אבל לא בדיוק.
מקצועות מדעיים (פיסיקה, מדמח, כימיה, ביולוגיה) נותנים בונוס עצום, איזה 25 נקודות בונוס לציון הסופי, וזה אומר שזה תמיד מעלה לך את הממוצע שזה הדבר העיקרי שאוניברסיטאות מסתכלות עליו.
אבל לא בדיוק.
מקצועות מדעיים (פיסיקה, מדמח, כימיה, ביולוגיה) נותנים בונוס עצום, איזה 25 נקודות בונוס לציון הסופי, וזה אומר שזה תמיד מעלה לך את הממוצע שזה הדבר העיקרי שאוניברסיטאות מסתכלות עליו.
כימיה ברשת?
המצגות של דוידסון?
זה לא בתשלום.
המצגות של דוידסון?
זה לא בתשלום.
שואל השאלה:
זה הדבר הזה עם הנקודות?
זה הדבר הזה עם הנקודות?
אנונימית
ממוצע בגרות נמוך בהרבה.
שואל השאלה:
זה עם כסף :/
זה עם כסף :/
אנונימית
באותו הנושא: