4 תשובות
קשר לא יכול להתבסס ללא שיח וולא תוכן מהותי, אם את רואה שאת לא מצליחה לפתח את הקשר למקום עמוק יותר, תשקלי את הקשר מחדש
חיים שלי היה לי קשר כזה שבסוף נגמר מאוד רע
אל תתני לאפחד לנצל אותך או להיות עם הגוף שלך ולא עם הלב שלך
אוקי, אז איפה הוא מנצל אותך?
אם משהו מפריע לך הפיתרון עם כמה שקשה זה לדבר איתו
אני לא חושב שהמילה "ניצול" מתארת את הסיטואציה,
נשמע שאתם חסרי ניסיון ורק נהנים מלנסות דברים חדשים,

אז אם הוא מוציא חן בעינייך ואת חושבת שיש על מה להילחם - תוציאי אותו לאיזה פארק, תקנו פיצה ושתייה, ותעשו שאלונים לזוגות באינטרנט (קישור לדוגמה מצורף), ומשם תגררו לשיחה על כל נושא שיעניין אתכם,
זה באמת יכולה להיות אחלה חוויה בשבילך.