5 תשובות
כי זה דגל של הציונים הכופרים
אנונימי
כך זה ממשלה שמאלנית בקצב הזה גם נתחיל לפחד ללכת ברחוב
ככה זה אנשים חסרי כל יכולת להבין באיזה מדינה הם חיים ואוכלים מימנה
עם אין כבוד לדגל אין כבוד למדינה וזה לא קשור לשמאל וימין
זה קשור נטו לאנשים עצמם
אני אומרת לגרש את מי שהורס דגל ישראל ולא מכבד אותו
עם אין כבוד לדגל אין כבוד למדינה וזה לא קשור לשמאל וימין
זה קשור נטו לאנשים עצמם
אני אומרת לגרש את מי שהורס דגל ישראל ולא מכבד אותו
קשה להם להודות שהאדמה שייכת לישראל ולא למחבלים חמדנים ושקרנים שלא יודעים להפסיד בכבוד
זה ה0מאלנים הבני *****
באותו הנושא: