התחברות
הרשמה
בשעה 11 בלילה השכן שלי רב עם אחותו היה עצבני ואמר פתאום קוקוריקו הוא בת 26 איזה קטע אה???
27 במאי 2022, 06:00
לילה
2 תשובות
לול מה
ר
רגועה להחריד
נייס
N
No longer human
באותו הנושא:
אחותי אומרת שהיא חזתה שתהיה אזעקה היום בשעה 2-3 בלילה. אתם חושבים שזה יתגשם?
בוקר טוב , הגיוני שאתמול בלילה השכן שלי שם מוזיקה ממש גבוהה ולא הסכים להנמיך?
אמא שלי צועקת על אחותי שהיא בת 14 וחוזרת בשעות מאוחרות (1 בלילה)
שכנה שלי תמיד צועקת בשעה ארבע בלילה (בול) מהחלון
מישהו התקשר אלי ואמר לי כזה היי שלום אני השכן שלך והאמת אני מעדיף לא להגיד מי זה הכלב שלך נובח בשעה שלוש בלילה כנסו
למה לשכנים מותר להרעיש בשעה כזו אחרי 2 בלילה ?
אתמול בלילה נפרדתי מחבר שלי בוואצפ והוא כתב לי לילה טוב יבש כזה והבנתי שהוא עצבני.
בכל לילה בשעה 3 מופיע ריבוע זוהר ליד השכנים שלי מה זה יכול להיות?
לשכנים שלי (ששונאים אותנו) יש ילדים, ולהם יש תינוקת. הם שמים לה כל לילה מוזיקה 'מרגיעה' (וקריפית) למשך כל הלילה, ואחותי
אם נרדמתי בשעה 5 בערב וקמתי בשעה 2 בלילה
משום מה חלמתי בלילה שאחותי מוצצת לי, וזה קרה איזה שלוש פעמים באותו לילה (המשך)