17 תשובות
רק אם את שווה
כן בהחלט
רק אני לא בטוח שמומלץ להסתובב בשעה כזאת לבד
רק אני לא בטוח שמומלץ להסתובב בשעה כזאת לבד
עכשיו? לא
בטח
אה יש מישהו שלא עושה אתזה?
לגמרי
הפיגמה נראה טוב אז כן
תיזהרי מהצ'חצ'חים בחוץ בשעה כזאת
אנונימי
כןן
למה כולם פה הזויים לא אז זה לא בסדר מה את רוצה לעזאזל כולהפיגמה
לא הבנתי מה אכפת לך שהיא שאלה... לא נאה לך אל תעני ^
אנונימית
עלק אנונימית לא רואים לך תפנים
לתת לך תאינסטגרם שלי שתראי
כן אבל עכשיו?
כן,
אבל טוב לשים נעלי-התעמלות
אבל טוב לשים נעלי-התעמלות
כן בטח פעם יצאתי עם וואנזי ומטריה של דורה בחורף חחח
באותו הנושא: