2 תשובות
מבחינת בטיחות ממש לא. אין לך כריות אוויר, אין פגוש שמגן עליך מפגיעה, סטטיסטית רוכבי אופנוע נמצאים בסיכון גבוה יותר, תבדוק באתר של 'אור ירוק'.
וגם, אם זה קטנוע ולא אופנוע, יש מגבלה על המהירות ולא תוכל לנסוע איתו לכל מקום