10 תשובות
שואל השאלה:
למה
אנונימית
הולכים למקום מיוחד
אבל זה עדיין ישאיר צלקת לכמה זמן.. יקח לזה הרבה זמן להחלים
אי אפשר בבית צריך לעשות ניתוח בישביל זה אבל רק שתדעי לי הייתה נקודת חן ענקית שהורדתי בניתוח ואם את לא חייבת להוריד את הנקודת חן לא כדי לך להוריד אותה כי זה משאיר צלקת בגודל של הנקודת חן נפוחה ואדומה וזה עוד יותר בולט מהנקודת חן
וגם אחרי הניתוח את לא יכולה שבוע לעשות ספורט/ להזיע/ וללכת לבריכה, לים, לאגם ודברים כאלו למשך שלושה שבועות בערך...
ורק שתדעי אני עשיתי את הניתוח באוקטובר ועדיין נשארה לי צלקת ממש גדולה אדומה ונפוחה קיצר לא ממליצה
שואל השאלה:
אןקיי
אז איך מורידים?
אנונימית
בבית לא, אצל רופא עור ומין כן (תלוי)
אל תעשי את זה
למה שתרצי להוריד נקודת חן, יש לי כמה והתחברתי אליהם ריגשית, הייתה פעם שאחת מהם בטעות נחתכה ולאיזה יום שלם הייתי בבעסה ואז היא צמחה בחזרה למזלי
אנונימי
זה ישאיר צלקות אני חושבת
בחיים לא בבית!
אני הוצאתי נקודת חן אחת דרך איזה רופא שמגיע יום אחד בחודש לכל עיר, שם תמיסה, וזה מעלים את הנקודת חן. מכל הארץ מגיעים אליו