2 תשובות
שואל השאלה:
תודה^^^
אבל הבנתי שיש שתי סוגים של קהל, אחד בנווה אילן, שלא מקבל כסף.
והשני ל18+ באולפני ארצליה שכן מקבל כסף.
והתכוונתי לקהל השני, אבל תודה בכל מקרה.
תודה^^^
אבל הבנתי שיש שתי סוגים של קהל, אחד בנווה אילן, שלא מקבל כסף.
והשני ל18+ באולפני ארצליה שכן מקבל כסף.
והתכוונתי לקהל השני, אבל תודה בכל מקרה.
אנונימי
מה איך נכנסים לשם?
באותו הנושא: