8 תשובות
זה מחר?!?!?!?!?
אנונימי
תגידי שאת לא מרגישה טוב
כןן זה מחר
שואל השאלה:
^^^^ זה לא יעבוד
א. אל תגידי להם שזה בגלל הסדרה.
ב. תגידי להם שמסיימים מחר מוקדם בגלל שיום שישי ושהמילה לא לומדים .
ג. יש לך טיפה כאבי ראש ואת רוצה לנוח .
ד. אין לך כח לראות חבר/ה שרבת איתו/ה
תגידי שמחר זה רק כמה שיעורים והם לא חשובים ואף אחד לא בא מחר
למה לא יעבוד? ההורים שלך מתעלמים מזה שאת לא מרגישה טוב?
תגידי שאין מה ללמוד מחר

יש לי מתמטיקה ואני חיכיתי לסדרה הזאצ נצח בא לי לבכות