3 תשובות
הכל יהיה בסדר בהצלחה
שואל השאלה:
איזה חמודה
יהיה לך ממש כיף, את כן תתגעגעי למשפחה שלך אבל החוויות שתצברי שם לדעתי יהיו מדהימות. זה ממש בסדר להילחץ מאוד ואפילו לחטוף רגליים קרות אבל זה בסך הכל שווה את זה לדעתי :) תשמעי מוזיקה ותחשבי על הייתרונות של המחנה.
שיהיה לך בהצלחה :))