34 תשובות
אם בא לך לפרוק מוזמנת
בת כמה את?
שואל השאלה:
16 וחצי
16 וחצי
אנונימית
אנונימי יש מצב אתה סותם את הפה לכמה שניות
ורוצה להוסיף שאם את צריכה לדבר מוזמנת לפנות אליי, יש לי חברה שעברה הפלה בגיל שלך גם אפילו קצת יותר צעיר והיה לה גם את ההתלבטות הזאת
ורוצה להוסיף שאם את צריכה לדבר מוזמנת לפנות אליי, יש לי חברה שעברה הפלה בגיל שלך גם אפילו קצת יותר צעיר והיה לה גם את ההתלבטות הזאת
אני חושב שתהי איתם הכי כנה ופתוחה בסיפור הזה, מאמין שהם יתמכו והכל
אני לא יודעת איך ההורים שלך בדרך כלל, אבל בין אם הם נוקשים יותר או תומכים יותר או שניהם אני חושבת שזה ישחרר אותך לספר להם
כדאי לך לספר
הם ידעו כבר מה להגיד ואיך לעזור לך נפשית
הם ידעו כבר מה להגיד ואיך לעזור לך נפשית
שואל השאלה:
שמע מי אתה חושב שאתה יחתיכת בן של זונה מי אתה שתדבר אליה ככה בכלל. אתה יודע מה היא עברה?מה קרה? לא נכוו אז במקום לשפוט מישהי שמבקשת עזרה תעזור
שמע מי אתה חושב שאתה יחתיכת בן של זונה מי אתה שתדבר אליה ככה בכלל. אתה יודע מה היא עברה?מה קרה? לא נכוו אז במקום לשפוט מישהי שמבקשת עזרה תעזור
אנונימית
אנןנימי עדיף שתסתום את הפה
ולשאלה, אם ההורים שלך יכעסו עלייך על זה הם חרא. נאנסת וזה לא אשמתך. מקווה שיהיה בסדר.
ולשאלה, אם ההורים שלך יכעסו עלייך על זה הם חרא. נאנסת וזה לא אשמתך. מקווה שיהיה בסדר.
תספרי
ממליצה לספר למישהי או מישהו אחר קודם כל שיהיה לך את התמיכה שלהם ואז לספר להורים גם
אני מצטערת שעברת את זה, אני לא יכולה לדמיין אפילו כמה קשה זה לאבד ילד
תספרי להם, זה מאוד חשוב שהם ידעו
זה לא טוב לשמור על דבר כזה בלב
אם את צריכה מישהו לדבר איתו אני תמיד פה❤
תספרי להם, זה מאוד חשוב שהם ידעו
זה לא טוב לשמור על דבר כזה בלב
אם את צריכה מישהו לדבר איתו אני תמיד פה❤
אנונימית
אין לי מושג מה היא עברה אבל יש פה חוסר אחריות ככה או ככה
אנונימי
אנונימי וטפ היא עברה אונס מה אחריות
אה לא ראיתי
אנונימי
שואל השאלה:
יכול להיות שהוא צודק? אם אני שתיתי יותר מדי באותו היום והוא הביא לי כדור שהוא אמר לי שזה לכאב ראש, זה באמצ חוסר אחריות שלי
יכול להיות שהוא צודק? אם אני שתיתי יותר מדי באותו היום והוא הביא לי כדור שהוא אמר לי שזה לכאב ראש, זה באמצ חוסר אחריות שלי
אנונימית
לא הבנתי מה קרה
אבל אם עברת אונס, זה לא אשמתך לא משנה מה
אבל אם עברת אונס, זה לא אשמתך לא משנה מה
חיפושית צודקת בהחלט
שואל השאלה:
אני הייתי שיכורה וכאב לי הראש ואמרתי לו את זה הוא הביא לי כדור בטענה שזה כדור לכאב ראש ואז קרה מה שקרה...
אני הייתי שיכורה וכאב לי הראש ואמרתי לו את זה הוא הביא לי כדור בטענה שזה כדור לכאב ראש ואז קרה מה שקרה...
אנונימית
זה לא חוסר אחראיות שלך!
את לא צריכה להרגיש אשמה, האשמה היחידה הוא של מי שעשה את זה
הוא היחידי שצריך להתבייש ולהאשים את עצמו, לא את!
זה דבר שקורה הרבה לצערי שבנות מאמשימות את עצמן
אני ממש מצטערת שעברת את זה ואת ההפלה, אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב ❤
את לא צריכה להרגיש אשמה, האשמה היחידה הוא של מי שעשה את זה
הוא היחידי שצריך להתבייש ולהאשים את עצמו, לא את!
זה דבר שקורה הרבה לצערי שבנות מאמשימות את עצמן
אני ממש מצטערת שעברת את זה ואת ההפלה, אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב ❤
אנונימית
אה אם זה קרה במסיבה עדיף שתספרי להורים
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם מעריכה❤
תודה רבה לכולכם מעריכה❤
אנונימית
את עדיין יחד איתו או שעזבתם
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתי את השאלה אנונימי?
לא הבנתי את השאלה אנונימי?
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא מישהו שהכרתי, הכרתי אותו במסיבה אם חזה התכוונת
זה לא מישהו שהכרתי, הכרתי אותו במסיבה אם חזה התכוונת
אנונימית
אם היית איתו בתוך בית לבד זו אחריות שלך
אנונימי
שואל השאלה:
לאלא היינו לא הכרתי אותו עד אותו יום אני אפילו לא יודעת מי זה לצערי
לאלא היינו לא הכרתי אותו עד אותו יום אני אפילו לא יודעת מי זה לצערי
אנונימית
שואל השאלה:
זה היה מסיבת בית זה קרה שם
זה היה מסיבת בית זה קרה שם
אנונימית
אנונימי גם אם היא הייתה איתו בתוך בית לבד זה לא היה אשמתה, מה שכן צריך להיזהר כמובן.
אני עשיתי את זה איתך מאמי
אנונימי
יקרה,
נשמע שאת חוששת שהורייך יצטערו לשמע הבשורה. נראה שאת חצויה בין הרצון אולי למנוע מהם עגמת נפש ואכזבה לבין הצורך שלך לשתף אותם בהפלה שעברת. זה ודאי גורם לך להרגיש חוסר אונים ותסכול רב...
אם הבנתי אותך נכון, את מודאגת מהתגובה של ההורים ומההשפעה שתהיה לחשיפת העניין, עליהם ועל היחסים ביניכם. נשמע שאת נקרעת בין שתי האפשרויות.
יקרה, מצרפת לך לינק של עמותה שנקראת "דלת פתוחה" ומספקת שירותי יעוץ בנושא היריון לא רצוי. מזמינה אותך גם אלינו לצ'אט, לשיחה אנונימית ואישית, ללא שיפוטיות. בואי, אם תרצי בכך, נקשיב לך, נתמוך בך ונסייע לך. שלך, מתנדבת סה"ר.
https://sahar.org.il/help
נשמע שאת חוששת שהורייך יצטערו לשמע הבשורה. נראה שאת חצויה בין הרצון אולי למנוע מהם עגמת נפש ואכזבה לבין הצורך שלך לשתף אותם בהפלה שעברת. זה ודאי גורם לך להרגיש חוסר אונים ותסכול רב...
אם הבנתי אותך נכון, את מודאגת מהתגובה של ההורים ומההשפעה שתהיה לחשיפת העניין, עליהם ועל היחסים ביניכם. נשמע שאת נקרעת בין שתי האפשרויות.
יקרה, מצרפת לך לינק של עמותה שנקראת "דלת פתוחה" ומספקת שירותי יעוץ בנושא היריון לא רצוי. מזמינה אותך גם אלינו לצ'אט, לשיחה אנונימית ואישית, ללא שיפוטיות. בואי, אם תרצי בכך, נקשיב לך, נתמוך בך ונסייע לך. שלך, מתנדבת סה"ר.
https://sahar.org.il/help
קישורים מצורפים:
איפה האחריות השם ישמור
ועדיף לספר
ועדיף לספר
אנונימי
שואל השאלה:
זה קרה מאונס איזה אחריות?
זה קרה מאונס איזה אחריות?
אנונימית
לא רשמת בשאלה אונס
אנונימי
באותו הנושא: