7 תשובות
את היחידה
חח הם בטח צריכים שנייה להסתכל על כולם בגלל שאני שמנה:)
את היחידה
לא, אני לא לוקחת אנשים יותר מדי ברצינות.
את לא נרקיסיסטית, פשוט אין לך הרבה שכל ככל הנראה.
מתנצל על הישירות.
באותו הנושא: