5 תשובות
שואל השאלה:
אין מה ללמוד שוב באותו יום, או דקות לפני הבחינה עוד יותר לא^^^
אין מה ללמוד שוב באותו יום, או דקות לפני הבחינה עוד יותר לא^^^
אנונימית
אם תלמדי עכשיו, את תאבדי את זה בבגרות.
למדת לפני המון.
בהצלחה!
למדת לפני המון.
בהצלחה!
בסדר גמור, ממש לא צריך ללמוד ביום של בגרות
אם למדת ואת מרגישה מוכנה לא צריך ללמוד עוד פשוט תנוחי ותגיעי פרש למבחן
בסדר? כן?
כדאי? לא.
כדאי? לא.
באותו הנושא: