58 תשובות
מצחיק איך סטיפס מוחק לי את התשובות בגלל שהיו לא רלוונטיות אבל את התגובות פה לא.
בקיצר כל בן אדם שפוי שונא מתמטיקה. גם אם את לא אוהבת את זה תמשיכי להשקיע בזה.
לנסות להבין את החומר
ברגע שאת מבינה ומצליחה זה ממש אחלה
תבין את החומר וזה יגיע
אנונימי
לאהוב- פחות יודעת.
אבל כשאת מבינה את החומר ומסתדרת איתו יהיה לך יותר קל, וככה תביני יותר את המתמטיקה ואולי גם תאהבי.
לפרוש מבית ספר קודם כל
*מתמטיקה *
הייתי חייבת.
תנסי דברים שמעניינים אותך.
כששולטים בחומר זה כיף.
לפתור מתמטיקה כל יום.
להשתפר בזה מביא את לאהוב את זה
בואו נתחיל בלכתוב *מתמטיקה* נכון
להתחיל לפתור תרגלים קלים וכל פעם שאת חושב/ת שאת כבר טוב/ה בזה להתחיל ליפתור תרגילים יותר קשים
למה שתצטרכי לאהוב מתמטיקה? אם את לא אוהבת את זה, אין סיבה לעסוק בזה
אנונימי
להבין בשביל מה צריך ללמוד את זה ואיזה עולם עומד מאחורי המתמטיקה
תעשי ריסט לראש
עכשיו רציני, שיעור פרטי במתמטיקה, גם אני בהתחלה הייתי שונאת מתמטיקה ובזכות מורה פעם בשבוע עליתי מ3 ל5 ועכשיו זה פשוט קליל
אנונימית
אתה צריך להבין אותה,
תנסה לעשות מה שאני יכתוב כאן ותראה אם יש איזה שינוי
תתמקד בנושא אחד, הוא לא חייב להיות הכי קשה, העיקר שזה יהיה משהו שאתה לא יודע ולא אוהב, תתרגל אותו כל יום כמה דקות (20 - 30 דקות) וברגע שאתה קולט תנסה לראות אם יש שינוי (אם אתה אוהב אותו יותר או לא)
בשביל לאהוב מקצועה מסויים אתה צריך להבין אותו
אני אעזור
הוקוס פוקוס במתמטיקה תחשוקו
מחקרים מדעיים הוכיחו גם שאנשים שהתחשמלו שיפרו את היכולות המתמטיות שלהם במאות אחוזים למשך חצי שנה.

יכול להיות גם אופציה
את צריכה להבין בשביל לאהוב
לנסות להבין את החומר, ובאמת להתעניין בזה לקרוא על מה אפשר לעשות עם זה כי מתמטיקה זה מאוד מעניין.
קודם כל תמצא מורה שיגרום לך לאהוב מתמטיקה

שנית תלמד בצורה כיפית מתמטיקה ולא בצורה משעממת ומתסכלת

שלישית להתלהב מכל השג שלך במתמטיקה ככה תהיה לך מוטיבציה להמשיך להתקדם קדימה
אבל אתה לא חייב לאהוב מתמטיקה זה בסדר גם לשנוא את זה לא חייב בכוח. ואם אתה כל כך רוצה לאהוב את מתמטיקה זה פשוט לפתוח את הלב ולקבל את המקצוע ולדעת שיש נושאים שלא הכי חזקים אצלך אבל יש נושאים שכן. תתרגל המון תעבוד המון ואתה תראה שאתה תתחבר. אחת הסיבות שלי לאהבה שלי למתמטיקה זה בניית הביטחון שלי במתמטיקה וזה שאני מצליחה במקצוע
לקחת שיעורים פרטיים
תלמד מתמטיקה בצורה יותר חווייתית,
(ופחות בדרך המסורתית+המשעממת של בית-ספר)
להיות טובה בזה
אנשים פה ממש מרושעים וואי אם יש לו דיסלקציה אני בתור ילדה עם דיסלקציה זה היה שובר אותי אם אין לכם מה לענות לא על השאלה אל תענו בחיי אתם ממש מרושעים
לא תצליחי ואם כן את משוגעת
אנונימית
זה לא אפשרי, כאילו תכלס מתמטיקה אם מבינים זה כיף אבל גיאומטריה לא תוכל לעולם
פשוט לעשות את זה הרבה, לדעת את החוקים טוב ולחפש שיטות שונות עד שתמצא את הנכונה לך
כדי לאהוב משהו אתה צריך להיות טוב
בקלות
אי אפשר
דבר ראשון להבין אותה
אנונימית
שואל השאלה:
וואי וואי כדאי לי ללמוד עברית? כולה טעיתי בין ט' לת'.. אפשר לחשוב
וגם שמעתי איפשהו שאפשר לכתוב מתמטיקה גם בצורה שאני כתבתי..
וגם אם לא, זה מילה די מבלבלת..
אנונימי
לדעת אותה וזה יעשה הרבה
אמאלה למה כולם פה רושמים "תביני ואז תאהבי" לא זה לא עובד ככה, גם אם אני אבין מתמטיקה אני לא אוהב את זה. ולא כולם מבינים, "פשןט תנסי להבין" לול וטפ
אחי קודם כל לך ללמוד עברית . מישהו כמוך לא יוכל ללמוד מתמטיקה בחיים אז לך תנשק תפטמיה של חצרוני
אנונימי
קח עצה גלח תביצה
ילוזר מסריח קודם תאהב עברית ואז נדבר על מתמטיקה
אנונימי
בוא לפרטי יאפס
את לא צריכה לאהוב מתמטיקה אני לא סובלת מתמטיקה
את רק צריכה לדעת לפתור תרגילים
זה כמו הילד הזה שיש לך עבודה איתו ואת לא סובלת אותו, אבל את עדיין צריכה לקבל 100 נכון?
חומר למחשבה
קודם כל לאהוב לשון ואז
תחשוב על זה, זוהי השפה של היקום זה אמת מושלמת (לפחות מה שמוכח) ולשלוט בזה אומר שאתה נכנס לעולם ללא הגבלות את יכול לעשות כל דבר עם הכוח של המספרים
זו שפה משעממת לדעתי ושפה שאני צריכה לשבור בה את הראש :( ^ לא לפתוח אותו תמרחקים עצומים ללא הגבלות
אל לא חייב לאהוב מתמטיקנ תחכה עד שתסיים
אני סיימתי מתמטיקה בשנאה רבה כלפיה לפני כמה חודשים 5 יחל
תבין את ההסברים אני מאמין משם כבר תואהב את זה.
לעשות איבחון לליקויי למידה במתמטיקה ואז אם יש לל תקבל הקלות ואז אולי תאהב
זה סק*י מתמתיקה
אי אפשר לאהוב זה מקצוע בילתי ניתן לאהבה
קודם כל לאהוב עברית
ללמוד לשון
ללמוד, כי אז את מבינה ובתכלס כשמבינים מתמטיקה זה כיף
לראות סרטונים של 3b1b ביוטיוב
ממליץ את הסדרה של חדוא
אבל רק בזמן הפנוי תראה את זה לכיף זה גם מאוד יפה ויזואלית
זה לא לעשות בשביל בגרות
רק לראות את היופי
תפתרי הרבה תרגילים ותעשי שיעורי בית כשאת מבינה ומצליחה את תתחילי לאהוב את זה
וואלה ברגע שאתה מבין מה אתה עושה במתמטיקה אתה מתחיל לאהוב את זה ואז תרצה לעשות עוד תרגיל ועוד עד שתראה שאתה באמת מצליח ומבין ותאהב את זה שאתה מבין
מצטרפת לשאלה
ברגע שאת מצליחה זה כיף,
תשקיעי ואז תצליחי אבל תדעי שזה לא מגיע בקלות
שאלה שאני שואלת גם את עצמי, אבל אולי האפשרות היא להתחיל ללמוד מהנושא שאתה כן נהנה ממנו במתמטיקה וכשאתה מרגיש מספיק בקיע בו להתקדם לנושא המאתגר יותר, וככה להמשיך להבאים, ואני חושבת אולי זו דרך לאהוב את המקצוע :)