6 תשובות
אף פעם
סיימתי יב וזה הייתה הכיתה הכי לא עמוסה שהייתה לי
זה תלוי במגמות וכל מיני..
העומס הוא עכשיו. חודש 5-6
לא יודעת מה איתך, הלוז שלי ממש צפוץ ויש לי עומס... כנראה בגלל היחידות שאני עושה
בעיקרון עכשיו העומס אבל כנראה בגלל שאנחנו ניגשנו ביולוגיה השנה ובכללי אני מרחיבה מלא דברים שלא חייב
כי אתה ליטרלי לא עושה כלום...
שואל השאלה:
לא כולם מליון מגמות ו 5 יחל מתמטיקה בוזו
אנונימי