תשובה אחת
תשלימי בגרות ותלמדי מקצוע מעניין, מכניס והכי חשוב - שיגרום לך הנאה ויאפשר התפתחות.
אל תתפשרי על משהו שאפשר בלי בגרות, אלא אם כן הוא בתחומים עם עתיד (היי-טק - תיכנות או בדיקות תוכנה וכאלה), כי לא תוכלי להתפתח איתו בעתיד ותמיד תמצאי את עצמך מוקפת בצעירים
מערכת סטיפס
באותו הנושא: