תשובה אחת
תשלימי בגרות ותלמדי מקצוע מעניין, מכניס והכי חשוב - שיגרום לך הנאה ויאפשר התפתחות.
אל תתפשרי על משהו שאפשר בלי בגרות, אלא אם כן הוא בתחומים עם עתיד (היי-טק - תיכנות או בדיקות תוכנה וכאלה), כי לא תוכלי להתפתח איתו בעתיד ותמיד תמצאי את עצמך מוקפת בצעירים
אל תתפשרי על משהו שאפשר בלי בגרות, אלא אם כן הוא בתחומים עם עתיד (היי-טק - תיכנות או בדיקות תוכנה וכאלה), כי לא תוכלי להתפתח איתו בעתיד ותמיד תמצאי את עצמך מוקפת בצעירים
מערכת סטיפס
באותו הנושא: