9 תשובות
לא
תלוי מי עזב את מי
לא, רק לפעמים
ברוב המקרים כן.
אצלי הוא חזר אחרי 3 שנים(וכמובן שלא קיבלתי אותו(:
אצלי הוא חזר אחרי 3 שנים(וכמובן שלא קיבלתי אותו(:
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
כי הוא אפס
אנונימית
שואל השאלה:
אוי למה זה עשה אנונימי
אוי למה זה עשה אנונימי
שואל השאלה:
את לא התגעגעת אליו?
את לא התגעגעת אליו?
תמיד
באותו הנושא: