7 תשובות
אם אני אוהב אותה ואת האופי שלה חד משמעית
יש לי חרא אף אין לי זכות להתלונן
כן
שואל השאלה:
ואם היא תעשה ניתוח אף? מעלה?.
ואם היא תעשה ניתוח אף? מעלה?.
אנונימית
מצטרפת לשאלה
בת. והייתי יוצאת עם מישהי כזאת. מי מסתכל על אפים בכלל
אין לי מה לדבר יש לי אף קרנף שבור לגמריי אבל האמת שזה אפילו יותר יפה לא מפריע בכלל אם כבר להפך זה רק מעלה כי ככה אני ארגיש שהיא בליגה שלי ואני לא מסתכל על דוגמנית על
באותו הנושא: