107 תשובות
הייתי לא באה לחתונה על מה את מדברת!! 10 אגורות זה יותר מידי
אפילו מטבע מזויף תשימי לה, מה 10 אגורות?!
ואז תרשמי לה המטבע מזויף, בדיוק כמוך
אם את באה לחתונה את מנה חמה בטעם בקר
וואלה הייתי שמה מסטיק בלי חפיסה
מה שהיא עשתה זה ילדותי
לא חחח
אבל תנסי להתעלות על עצמך.
לא זה לא שווה
שימי מלא שטרות של כסף ממונופולי
לא הייתי באה בכלל
תקשיבי, 10 אגורות זה הכי טוב.
או שטר בודד של מונופול ותכתבי "מזויף כמוך" כמו שהזכירו למעלה. לשים וללכת.
שווה את זה. (אלא אם המקום ממש רחוק ואז פשוט לא ללכת)
ג'וד דוארטה?
לא משנה, אני בכלל לא הייתי באה אם הייתי במקומך.
אל תשימי לה כלופ
הייתי מביאה במבה נוגט בלי הנוגט על מה את מדברת
תבואי שימי פס , תאכלי מנה חינם
תשימי שמלה לבנה
ושימי עשר שקל כי לא יפה בכל זאת ;)
אנונימית
תבואי שימי עשר אגורות ותאכלי מלא!
פחחח לא הייתי הולכת בכלל לחתונה
שמת לדוגמה 10 אגורות אז תאכלי משהו ששווה מלא
תלבשי שמלת כלה
תגנבי לה את כל ההצגה
ממש לא יפה שימי לה לפחות 10,000 שקל, כמו שהיא כיבדה אותך תכבדי אותה
אנונימי
הייתי יורה על השמלה שלה(בזמן החתונה) עם פיינטבולס
10 אגורות זה הגזמה

המתנות המוצעות:
קופסה סגורה של מנה חמה, ללא שום דבר בפנים

מעטפה עם כיתוב "אין כלום, כמו האופי שלך"
תבואי תהני תאכלי בחינם תתלבשי יפה תתנהגי כאילו זה חתונה של מישהו שאת לא מכירה, בכל זאת הזדמנות. בנוגע לכסף? אל תביאי לה אפילו לא חצי אגורה. וגם הרעיון של לשים לה כסף ממונופול ולהגיד מזויף כמוך זה די חמוד
תביאי עכביש מהבית
לא לשכוח חורים לנשימה 3>

או שתביאי קופסה חצי גמורה של אוכל ותרשמי "באהבה, אני יודעת שאת אוהבת את השאריות שלי"
תתחילי לתכנן איך להרוס להם את החתונה.
אני מציע לנעול את הדיי ג'איי בשירותים.
מה הייתי עושה:
שמה עשר אגורות במעטפה ורושמת "זה לא שווה כלום, כמוך"
ואז שמה שמלה לבנה מהממתת ופשוט אוכלת אוכל בחינם והולכת
שימי עשר שקל
בשביל ירח דבש גלידת ווניל במקודלנס
אנונימית
^נכון, ואחותה הרסה את המשפחה הזו
לא לבוא
10 אגורות זה יותר מדי.
איכס זה ככ מגעיל מצדה, הוא בטוח יבגוד גם בה
לא יוצאים עם מישהו בוגד
ברגע שהיא בגדה באחותה עם האקס שלה שבגד בה זו כבר לא משפחה.
עם משפחה כזאת מי צריך אויבים?
ro'ithesus
וואלה עכשיו אני לא אכנס לשירותים בחתונות שאנגן בהן חחחחחח
אחותי שימי לה שם גוק
2 אופציות,
אל תלכי בכלל,

2 תבואי כוסית אחושרמוטה, תאכלי הכל בחינם אחר כך לפני החופה תלכי,ואל תשאירי שקל , זה נאצי, אבל תאכלי מלא תבואי פצצת אטום
S.o
וואו.
תעשי מה שטוב לך ובאמת שמה שאת תחליטי זה הדבר הכי מכון לעשות.
נ.ב עצה שלי שימי לה מטבע שוקולד של חנוכה משנת 2003
פאק נשמע ספאם
אם לא תשימי איזה פקק של בקבוק במקום כסף ותאחלי להם שאף פעם לא יהיו להם מים חמים במקלחת
אנונימית
עוד יותר גרוע, להתפרץ לחופה, לקחת תמקרופון ולצעוק שהוא בגד בך איתה, חח אני מתה זה יהרוס לה תחתונה נישבעת שהייתי עושה את זה
S.o
אל תשימי כלום
תבואי בשביל האוכל בחינם
תבקשי להקריא להם ברכה ושימי שם מלא עקיצות שהוא בגד בך לגבי הכסף שימי כסף של מונפול זה גאוני
תבואי עם שמלה לבנה, תעקצי אותה במנה ותשימי מעטפה ריקה עם הקדשה
אני יודעת שבא לך עכשיו נקמה אבל אני חושבת שעדיך פשוט לא להביא... היא בכל זאת אחותך
חחח וואי, יש לי. שימי שמלת כלה כמו שאמרו מעל, ואז תבואי להיכנס בטעות איפה שהיא אמורה, בחופה למשל או משהו אחר, וכשיעירו לך אנשים תגידי בקול, אה אופס, חשבתי שאני הכלה, שכחתי שהוא בגד בי. או אה אופס, חשבתי שאיתה הוא בוגד ושוכב אבל איתי הוא מתחתן.
אנונימי
אל תבואי בכלל
מעטפה ריקה.
אנונימית
מסטיק אכול
במקומך הייתי נשאר בבית
ממש אהבתי את הרעיון של קופסת אוכל חצי גמורה ו"אני יודעת שאת אוהבת את השאריות שלי"
וגם פשוט תלכי תאכלי אוכל חינם ותעקצי אותם עם המתנה
נראלך אל תבואי אפילו
אני אומר תהרסי לה את החתונה , תפרסמי באינסטגרם חתונה אין אורחים בואו לשמח את הכלה ח ח ח ח ח ח
אנונימי
עזבי שטויות שימי מטבע מזויף ותעשי כל החתונה מלא דרמה ותרכלי עליהם עם כל אורח
אל תגידי כלום את תצאי ילדותית
גם אל תהרסי לה את החתונה זה סתם מראה כאילו אכפת לך ממש ושאת משקיעה מהזמן שלך עליה.
לכי לשם עם שמלה מהממת, תהיי הכי יפה שם. תביאי לה מעטפה עם שטר ממונופול ותלכי. אל תגידי שום דבר לאף אחד.
אנונימית
אל תשימי לו כלום לא מגיע לו בכלל עשר אגורות זה מלא בשביל אהבה נבגדת..
אל תשיצי כלום ואם באלך תמציאי תירוץ לא ללכת לחתונה לא יודעת.. כסף לא שווה אהבה אבל בהחלט אפשר לשלם עליה ביוקר
הייתי מנתקת איתה, מה זה אמור להיות? לא רק שהוא בגד בך עם אחותך היא גם זרמה איתו ובנוסף על הכל גם התחתנה איתו עכשיו
הייתי הורסת את החתונה
פליז שימי שמלה לבנה כמו של כלה
אל תנתקי קשר/תהרסי את החתונה כמו שכמה אנשים אמרו אבל כן תביאי לה שטר מזוייף ותרשמי מזוייף כמוך
תביכי אותה בחתונה שלה ותרדי אליה
מעניין אותי אם בסוף היא באמת תלך לחתונה...
יש לי רעיון גאוני!
בערך באמצע בחתונה תברכי אותם ואז תגידי "אני מקווה שתהיו מאושרים ביחד ושהכל יהיה טוב ואז שהוא יבגוד בך כמו שהוא בגד בי" ואז תשתקי לכמה שניות "איתך אז בעצם שניכם בגדתם בי"
שימי שמלה פי 10000 יותר יפה משלה כמו ש;/ אמרה
ושימי לה באמת שטרות ממונופול
תראי את הצ'אט הזה להורים שלך דחוף!!! לא ראיתי כזה צ'אט עם דעה אחת בחמים כבר הרבה זמן
ולכי על הרעיון של הקופסת אוכל חצי גמורה ו"אני יודעת שאת אוהבת את השאריות שלי"
איכ איככ איזו מגעילה איכ איזו מגעילים חצי אגורה לא היו מקבלים אם אני הייתי במקומך
יום אחד הלכתי ברחוב ויתרתי מטבע של 5 אגורות שכבר כפי ששמת לב לא מייצרים היום, אם הייתי פוגשת אותך הייתי מביאה לך לשים את זה במעטפה
האחות שלך מגעילה אותי מה זו ההתנהגות המזעזעת הזו
ותשימי מסטיק לעוס בצורת לב ותכתבי לה תאכלי תלב
שימי מעטפה ריקה אפילו ותאכלי מלאא ככה יצא יותר מנות וזה יותר תשלום
יש אנשים שאוספים את המטבע הזה^^^^
נשמע לי ספאם, אבל כמו שמעליי אמרו תשימי שמלה לבנה כזאת יפה ותביאי לה שטר מונופול
הייתי מביא לה פופקורן בלי הלבן
אל תבואי בכלל
וכמו שאחרים כתבו שימי שמלה לבנה
(אבל יותר מפוארת משלה)
הזאתיי@
היא יכולה לקחת מנות ופשוט לזרוק לפח
תביא מסטיק משומש
תלכי לבוגד ותנעלי אותו כשהוא יהיה בשירותים, שימי להם שטר של מונופול במעטפה תבואי עם שמלה יפה ובמעטפה תרשמי " זה מה שמגיע לבוגדים"
אל תבואי לחתונה, ותנתקי איתה קשר. תחסמי את המספר שלה שלא תוכל להתקשר אלייך וגם תחסמי אותה בווצאפ וכו'
אנונימי
תתני לה מעטפה עם הקלטה של never gonna give you up ותוסיפי בפתק שעשית לה ריקרול
זה הכי טוב
שימי שמלה לבנה/שמלת כלה, עשר אגורות/שטר ממונופול ותכתבי "מזוייף כמוך" (:
וכשהם נשבעים אמונים אחד לשני ויש שקט באולם תצרחי "אה, חשבתי שאני מתחתנת ואיתה הוא רק בוגד בי. חבל! *השם שלו*, רוצה לספר לי מה קורה פה חתיכת בוגד???"
ותעשי את זה הכי דרמטי שיש
בהצלחה.
אנונימי
חחח תשימי לה כסף של מונופול
אאוץ'
תני לה גרב משומשת עם שתן של כלב בפנים
בהצלחה יקירתי
אנונימית
הייתי שמה לה במעטפה מסטיק לעוס ואוכלת מלא
כן שימי ומתי שהם נשבעים אמונים תזרקי עליהם עגבניה
אנונימית
היא בכלל רואה את כל זה?
תקני שטרות מחנות שקל
ושימי במעטפה
הכי טוב.
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יודעת אם אני אבוא 100 אחוז ההורים לוחצים כי בשבילם זה אירוע משפחתי חשוב והם רוצים שכל המשפחה תהיה בתמונה משפחתית ועוד כמה דברים .הם היו בצד שלי תמיד אבל עכשיו שחתונה.. ..פחות
אני ככה או ככה אראה ממורמרת , כולם יודעים שאני כזו אז גם ככה עם אעשה פוזות שלא אכפת לי , זה לא משנה כי הם יודעים את האמת .
חברות שלי אמרו שלא אבוא בכלל ,שאני אצא ממורמרת וזה יראה שלא התגברתי עליו (מה שגם נכון ) אז אני לא יודעת מה אעשה בסוף .
אבל ברור שגם אם אגיע אני לא שמה מעטפה עם כסף . או בכלל לא שמה מעטפה או כמו שחשבתי עשר אגורות .
אני לא יודעת עדיין החלטתי כנראה שמעטפה בכל זאת ריקה .

תודה לכל מי שענה ברצינות ולא החליט להיות ליצן כמו הרבה מהתגובות פה
אנונימית
תביאי לה כסף מזויף ותבואי עם האקס שלה
אנונימית
שימי שטרות מזוייפים או מזויפות לא יודעת עברית
אנונימית
וואו אל תלכי לחתונה בכלל אלוהים!!!
מתי החתונה?
שימי מסטיק לעוס !!!
חיים הייתי הולכת ושמה מעטפה מסטיק
S~A
שימי במעטפה קונדום משומש. זה מה שמגיע להם
שימי מסטיק לעוס
לכי לחתונה, תזמיני שיט, וזה בא על חשבונם
תכלס מה שהיא עשה לא בסדר, אבל עדיין זאת אחותך..... אם תבואי ותתנהגי בכבוד היא תזכור לך את זה לכל החייםם
זה כנראה לא מה שאת ריצה לשמוע אבל אם הם מתחתנים הם כנראה אוהבים אחד את השניה עד כדי כך שהם מוכנים לבלות את כל שאר החיים שלהם ביחד, אז נכון זה מבאס והם עשו משהו לא קול אבל תיהי בוגרת יותר מהם ואל תהרסי להם את האושר שלהם
תנסי לחשוב על זה ככה, אם הם אשכרה מוכנים לבלות את כל המשך החיים שלהם ביחד (זה ממש ביג דיל) את בכל מקרה לא הוכלת לחזור לאקס או משהו וחבל להעציב אותם בחתונה שלהם, ממש ממליצה להיות יותר בוגרת מהם ולכבד ולהתנהג אליהם יפה בחתונה ואז אז את לא חייבת להמשיל לדבר איתם, פשוט אל תהרסי להם את היום היפה הזה כי ממש חבל אם זה יקרה
יש כזה דבר שנקרא משפחה באה קודם לפני אהבה, כי מה לעשות אוהבים או לא רוב המשפחות תמיד ישארו המשפחות כי יש כזה דבר שנקרא קשר דם, שהוא הסורגים שלנו. כי מה לעשות עם הקשר דם הזה אנחנו נולדנו ואנחנו לא יכולים להיפתר מהם. אבל אהבה יכולה לבוא וללכת. לכן לדעתי זה ממש עצוב מה שאחותך עשתה.
אבל לדעתי כדי ללכת לחתונה ולכבד למרות כל הדברים שקרו, בכול זאת, זאת אחותיך, הם עוד יכולים להפוך להיות גרושים ועוד מאה ואחד דברים אבל את תמיד תישארי אחותה. לכן לדעתי לשמור על הבועה המשפחתית זה מאוד חשוב.
זה אירוע משפחתי חשוב, אבל לא חשוב בשבילך!!! את לא תראי ממורמרת ולא כלום! את לא צריכה לחשוב על איך תיראי זה נטו הכבוד העצמי שלך עם עצמך.
אנונימי
בנוסף למה כולם מציינים את אחותך אם היא חלק מהבגידה? היא הייתה מודעת שהוא האקס שלך אני מניח
אנונימי
אולי היא קצת צריכה שתדברו ותגידי לה שהוא מטומטם ולא מתחתנים עם בוגד. אולי היא קצת בתקופה בה היא הוזה ולא מתנהגת בהיגיון וזה יעבור לה. היא אחותך וזה לא הולך להשתנות. אולי תנסי לדבר ולפתור את הדברים. באופן כללי בשבילך עדיף לסלוח מאשר לשמור טינה כי זה לא נעים או בריא. אבל כן תלכי, תשימי שמלה לבנה יפה כמו כלה ותאכלי מה שבא לך. ואל תשימי כלום. לא מעטפה ולא עקיצה.
תקשיבי הכי דוגרי אם זה היה קורה לי, הייתי הולכת בשמלה לבנה יפה אבל לא של כלה.
מביאה איתי איזה ידיד ממש טוב שיעמיד פנים שהוא הבן זוג שלי.
שמה מעטפה ריקה וכותבת "מקווה שהבגידה הייתה שווה את זה"
והולכת ומפציצה בחיוכים בכל האולם.
אנונימית
תשרפי לה את השמלה ותרקי להם הפרצוף
תבואי האמא של התבואי תדפקי הופעה רצח תהני תאכלי ותרקדי !! תעשי חיים כמו שאומרים במעטפה תשימי לה באמת כסף ממונופול ותכתבי מזויף כמוך.
ותאמת די הייתי הורסת להם איךשהו
מאמינה בך שתמצאי איך להרוס.
תבואי ותדפקי חתיכת הופעה שתיהיה פי אלף יותר יפה ממנה וכן שימי 10 אגורות זה יהיה פיפי
אחותך יודעת את זה??
אני הייתי שמה את ה10 אגרות
13_אנונימית_13
הם הביאו שם רעיון יותר טוב.. לשים לה מלא כסף של מונופול ולשים לה פתק בתוך של "מזוייף בדיוק כמוך"
החתונה כבר הייתה??
אל תשימי לה כסף
במעטפה תרשמי פתק שרשום משהו פוגעני או בסגנון
אני לא הייתי באה בכלל