5 תשובות
לא נראה לי שהיא המציאה, יש בזה היגיון
גם לא היה ברור מה הפפראצי של אלה לי וסטטיק
וגם שהן נפרדו וחזרו זה פשוט נתן תשובות לדברים האלה
דניאל עמרם בטיקטוק מפרט על המקרה. את מוזמנת להסתכל בסרטונים ולהבין יותר
שואל השאלה:
^כן ציפיתי בזה אבל עדיין לא אז מאמינה שסטטיק בגד באישתו
אנונימית
מצד אחד למה שהיא תסתכן בתביעה?
אבל מצד שני כל ההוכחות שראיתי עד עכשיו בטיקטוק היה אפשר לזייף, כאילו את השיחות.
אז לא יודעת, וגם לי קשה להאמין שהוא עשה את זה ובאופן כללי אני חושבת שלמרות שהם מפורסמים צריך להשאיר את העניין הזה להם, שיפתרו אותו בעצמם בלי להיכנס לנישואים. ורק כואב לי על שרית שצריכה להתמודד עם זה שכל היום מדברים על הבגידה של בעלה
אנונימית
שואל השאלה:
ככ . ^
אנונימית