13 תשובות
יעצרו אותך
שואל השאלה:
כי לא הגעתי לצו הראשון 3 פעמים דחיתי
מחר יש לי תאריך אבל יש לי בגרות אז התקשרתי לבטל והיא אמרה לי בגלל שזה פעם ארבע אז פקודת מעצר


אמרו לי שזה רק לעיכוב יציאה מהארץ מה זה יכלאו אני בת 17 מה זה כדפיקות הזאת
אנונימית
גם לי שלחו חחחnחח
אה זה לא פקודת מעצר אז.
לא יכלאו אותך כזה מהר, בינתיים צו עיכוב יצאיה מהארץ.
אגב זה רק פוגע בך לא לעשות.
אני גם לא הגעצי 3 פעמים נראלי
אבל לא אמרו לי שום דבר בקשר לזה אני צריכה לדאוג? יש לי צו חודש הבא
אנונימית
כלום
אחרי 3 פעמים יש צו איסור יציאה מהארץ
ואחרי 4 פעמים זה מעצר

בגלל שיש חוק גיוס חובה אז אם את מתחמקת החוק מאפשר להם לעצור אותך(וזה לא ימנע ממך להתגייס)
מזה פקודת מעצר ולמה קיבלת?
פליז תעני
אנונימית
ככל הנראה יעצרו אותך
יכלאו אותך.
שואל השאלה:
לגבי האנונימית אם יש לך תאריך לצו אני לא חושבת שיש בעיה אבל על כל מקרה תיכנסי לאתר בדקי אם יש לך תאריך אם לא תתקשרי למיטב
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על התשובות עזרתם מאוד
אנונימית