5 תשובות
זה בסדר, תעשי כמה פעמים שצריך
חברה שלי עברה רק בשלישי, אני מכירה גם מישהו שעבר בשביעי
פשוט לנסות עוד פעם ועוד פעם עד שמצליחים:)
חברה שלי עברה רק בשלישי, אני מכירה גם מישהו שעבר בשביעי
פשוט לנסות עוד פעם ועוד פעם עד שמצליחים:)
לא לעבור טסט שני זה לא כזה נורא, יש אנשים שעוברים בשישי או ברביעי וכו
תמיד יש עוד הזדמנויות
תמיד יש עוד הזדמנויות
מתאפסים וקובעים טסט חדש לא להתקע על זה מה שחשוב שיהיה רישיון בסוף זה לא משנה כמה טסטים עברת
יהיה בסדר, זה לא סוף העולם, תמיד אפשר לנסות שוב (:
תקשיב זה ממש בסדר בסופו של דבר תעבור ותקבל רישיון רק עניין של חודש לפה לשם לאף אחד לא באמת אכפת כמה טסטים עברת.. אני עברתי רביעי על שתי שעות שינה אחרי שכל שאר הטסטים הייתי לחוצה מדי ועשיתי טעויות טפשיות אז באמת שהכל אפשרי ואל תתייאש
באותו הנושא: