4 תשובות
למבחן הזה את לא תספיק ללמוד כלום, אבל את גם לא צריכה.
תתחילי ללמוד ולחרוש כי המבחן האמיתי עוד מעט
שואל השאלה:
לא הבנתי מה יעזור לי תאוריה אני רק בת 16.. אני צריכה לעשות כשאני אתקרב ל16 וחצי שזה עוד מלא מלא זמן והתאוריה תקפה רק לחצי שנה
יש אפליקציה תורידי
הדמייה זה בלי ציון רק כדי לראות איך המבחן בנוי