7 תשובות
כנראה לולל
אם לא מציק לך שום דבר באוזן וזה עבר אז הכל טוב,
אם זה לא עבר וזה ממשיך לך לרופא, אולי הוא נכנס יותר עמוק לאוזן וזה למה לא ראית אותו
ללכת לרופא אוזניים אם הוא עדיין שם הוא יוכל להוציא אותו
שואל השאלה:
אין לי היום זמן לרופא. אמרתי את זה כבר.
אנונימית
יש מצב
נכנס לי גם פעם זבוב לאוזן
בגדול עדיף ללכת לקופת חולים קרובה והאחות תוציא אותו
אם לנסות לבד חלק מהזבוב יכול להישאר תקוע באוזן ( זבוב מת)
אתה בטוח שזה זבוב ולא נוזלים באוזניים? לפעמים כשיש נוזלים זה מדגדג וממש מרגיש כאילו משהו זז בפנים. אפשר לטפל בזה אצל רופא אא"ג (ביום שאתה יכול)