התחברות
הרשמה
במצלמה 4000D
איך עושים שמה שמצלמים יהיה על המסך?
25 במאי 2022, 07:22
Canon
4000D
מצלמות
צילום
תשובה אחת
יש כפתור
פ
פימפינג
באותו הנושא:
איך אנחנו נראים באמת כמו במראה או במצלמה קידמית או במצלמה אחורית?
איך הגיוני שאני יוצאת מהממת במצלמה של גלקסי אבל יוצאת ממש מכוער במצלמה של אייפון
באג בדיסקורד כאשר אני מדליק את המצלמה, המצלמה נכבת, כאשר אני מכבה את המצלמה, המצלמה נדלקת
לקנות מצלמה פלורויד ?( מצלמה שמצלמת ומדפיסה דפים)
למה במצלמה האחורית של הטלפון אנחנו ניראים שונה בפנים משאנחנו מצטלמים במצלמה הקדמית?
הפרצוף שלי נראה כמו במצלמה הקדמית כמו כמו במצלמה הקדמית עם הפילטר של הinverted??,?
במראה ובמצלמה קדמית אני יפה במצלמה אחורית אני זוועה
למה במראה אני נראת נורמלי ובסלפי ובמצלמה הקידמית הכל מתהפך, אנשים רואים אותי כמו במצלמה הקידמית?
אפשר לעשות שיראו אותי במצלמה האחורית כמו שאני נראת במצלמה הקדמית?
למה במצלמה אחורית זה נראה שיש לי גוף יפה אבל במצלמה קידמית/מראה הוא מכוער?
מה יותר אמין מראה או מצלמה ?כי אני די מקווה שהמראה במצלמה אני נראת מזעזע..