7 תשובות
את ניגשת למועד ב כאילו?
אני למדתי על יום הכיפורים והרגשתי יחסית טוב עם החומר
שואל השאלה:
אצלי זה מועד א פנימי
לא הגישו אותנו לחורף
אנונימית
ניגשתי על יום כיפור
לדעתי זה קל יותר
וצדקתי בכל השאלה
אצלינו לימדו יום הכיפורים
נושא ממש מעניין לדעתי גם יש עליו המון חומר באינטרנט וזורם.
אני למדתי כיפור
נושא יחסית קליל ומעניין
לא למדתי על זה בבית ספר אבל אני חושבת שמלחמת יום הכיפורים יותר קלה ללמידה