7 תשובות
למה לעשות את זה לעצמך שבי בטלפון תעני לאנשים בסטיפס
אל אל אל,הוא כבר יתעורר לבד מתישהוא
פשוט אל
שואל השאלה:
אין לי סיבה סתם בא לי שהוא יבכה כי אני אוהבת להרגיע אותו
אין לי סיבה סתם בא לי שהוא יבכה כי אני אוהבת להרגיע אותו
אנונימית
אל
זה סתם יציק לו
פשוט תראי טלוויזיה ותאכלי להם את כל האוכל
זה סתם יציק לו
פשוט תראי טלוויזיה ותאכלי להם את כל האוכל
שואל השאלה:
ממש ממש בא לי שהוא יתעורר
ממש ממש בא לי שהוא יתעורר
אנונימית
אבל תחשבי שזה גם יפריע לו,אולי תלטפו אותו כזה בזמן שהוא ישן,זה לא יפה להעיר אותו
באותו הנושא: