7 תשובות
למה לעשות את זה לעצמך שבי בטלפון תעני לאנשים בסטיפס
אל אל אל,הוא כבר יתעורר לבד מתישהוא
שואל השאלה:
אין לי סיבה סתם בא לי שהוא יבכה כי אני אוהבת להרגיע אותו
אנונימית
אל
זה סתם יציק לו
פשוט תראי טלוויזיה ותאכלי להם את כל האוכל
שואל השאלה:
ממש ממש בא לי שהוא יתעורר
אנונימית
אבל תחשבי שזה גם יפריע לו,אולי תלטפו אותו כזה בזמן שהוא ישן,זה לא יפה להעיר אותו