התחברות הרשמה

בון אפטיט או משהו כזה זה בתיאבון בצרפתית?

24 במאי 2022, 20:59
צרפתית    
8 תשובות
כן
מ
מארק סלואן מקסטימי בשבילכם
נכון, משתמשים בזה גם באנגלית.
ה
המלך של עידן האבן
כן
S
Stewieee
כןן
T
Tommo28
נכון.
ה
הראֵל
כן
L
Layla.
כן
:
:::::
אמת
p
princessMe
באותו הנושא:
אם אני יודעת בצרפתית מה זה מרסי, בון אפטיט, בונג'ור וכל זה אז זה נחשב שאני
איך אומרים ''בתיאבון'' באנגלית? -בון אפטיט לא נחשב._.
איך אומרים בתיאבון או בתאבון ?
מה עדיף לרשום לו בתיאבון מאמי או בתיאבון חיים שלי
איך כותבים בצרפתית "היא אוהבת ללמוד" כיגךבלבךחבבך תעזרו בבקשהה זה לעבודה בצרפתית ואני לא יודעת צרפתית
כותבים בתאבון או בתיאבון?
בתאבון או בתיאבון?
איך כותבים - בתאבון / בתיאבון?
בואנה פתית או בון אפטיט?
איך קוראים לשיר בצרפתית עם הרגע של הטורנדו היא זמרת שהוא מוכר משהו אטו פריז
בתאבון או בתיאבון?